شب عکس صحنه نمایش به پایان مسافرت میرسد/ تجلیل از بابک برزویه

شب عکس تئاتر به ایستگاه پایانی می‌رسد/ تجلیل از بابک برزویه


در این متن اعلام شده که مراسم پایانی اولین جشن “شب عکس صحنه نمایش” در مطالعات تاریخی ۱۴ دی ماه در تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. در این مراسم، جوایز برگزیدگان این جشن اهدا خواهند شد و تصاویری از بابک برزویه و محمدرضا مسگری، دو عضو انجمن که در گذشته، از دنیا رفته‌اند، پخش می‌شود. همچنین، در برنامه اختتامیه، دو قطعه پرفورمنس به کارگردانی یاسر خاسب و مروارید دماوندی و یک تکنوازی هنر صوتی نیز اجرا می‌شود. در پایان متن، ذکر شده است که این جشن با همکاری خانه صحنه نمایش و خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و هدف آن پر کردن خلا حذف بخش هنر تصویربرداری در جشنواره صحنه نمایش فجر است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی انجمن صنفی عکاسان صحنه نمایش ایران، ابراهیم حسینی دبیر اولین جشن «شب عکس صحنه نمایش»، برنامه‌های اختتامیه این رویداد هنری را تشریح کرد و گفت: مراسم پایانی اولین جشن «شب عکس صحنه نمایش» ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه در تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود که طی آن جوایز برگزیدگان نخستین شب عکس صحنه نمایش اهدا خواهد شد. در این برنامه با پخش تصاویری از بابک برزویه و محمدرضا مسگری به عنوان ۲ عضو انجمن که در سال‌های اخیر از دنیا رفته‌اند، از آنان یاد می‌کنیم.

به گفته وی، در این برنامه که با کارگردانی فرهاد جاوید و اجرای منصور ضابطیان برگزار می‌شود، برگزیدگان نخستین مسابقه «شب عکس صحنه نمایش» جوایز خود را دریافت خواهند کرد و اجرای ۲ قطعه پرفورمنس به کارگردانی یاسر خاسب و مروارید دماوندی و اجرای تکنوازی هنر صوتی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

حسینی اضافه کرد: در برنامه اختتامیه ۲ فتوکلیپ خواهیم داشت که یکی از آن‌ها به نمایشگاه عکس‌های حمید جبلی مربوط می‌شود که به یاد آتیلا پسیانی برگزار شده و دیگری هم مربوط به آثار راه یافته به نمایشگاه عکس است.

این عکاس همچنین با ابراز تاسف از حذف بخش هنر تصویربرداری در دوره اخیر جشنواره صحنه نمایش فجر، گفت: متاسفانه بعد از ۱۵ سال پیاپی، در دوره چهل و دوم جشنواره صحنه نمایش فجر برنامه‌ریزی مالی‌ای برای اقلام تبلیغاتی لحاظ نشد در حالی که هزینه این بخش در قیاس با دیگر بخش‌های جشنواره بسیار ناچیز بود. به همین دلیل یکی از انگیزه‌های ما در برگزاری اولین جشن شب عکس صحنه نمایش، پر کردن همین خلا بود.

نخستین جشن «شب عکس صحنه نمایش» به کوشش انجمن صنفی عکاسان صحنه نمایش ایران با مشارکت خانه صحنه نمایش و همکاری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.


نتیجه گیری: مراسم پایانی اولین جشن “شب عکس صحنه نمایش” برنامه اختتامیه این رویداد هنری را تشریح کرد و مراسم برگزاری در تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران در روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه برپا خواهد شد. در این برنامه، جوایز برگزیدگان نخستین شب عکس صحنه نمایش اهدا خواهد شد و برنامه هایی مانند پخش تصاویری از بابک برزویه و محمدرضا مسگری و اجراهایی از یاسر خاسب و مروارید دماوندی و تکنوازی هنر صوتی نیز در این برنامه حضور خواهند داشت. علاوه بر آن، دو فتوکلیپ نیز در این مراسم نمایش داده خواهد شد. این جشن به کوشش انجمن صنفی عکاسان صحنه نمایش ایران با مشارکت خانه صحنه نمایش و همکاری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *