ما شاهد رونق تولیدی سینمای ایران هستیم

شاهد رونق سینمای ایران هستیم

0 نظر


در نشست مشترک شهردار تهران و وزیر ارشاد، به منظور هماهنگی برای برگزاری جشنواره اثر سینمایی فجر، تقدیر از رویکرد فرهنگی سازماندهی شهری تهران صورت گرفت. وزیر میراث و ارشاد اسلامی نیز از همراهی سازماندهی شهری تهران با وزارت میراث و ارشاد تقدیر کرد و جشنواره اثر سینمایی فجر را به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دانست. وی با تاکید بر رونق سینمای ایران و افزایش فروش گیشه و تعداد مخاطبین هنر هفتم، امیدواری را بیان کرد که جشنواره چهل و دوم اثر سینمایی فجر با همکاری وفاق دو مجموعه وزارت ارشاد و سازماندهی شهری تهران به بهترین شکل برگزار شود.

به گزارش دیجیاتور، نشست مشترک شهردار تهران و وزیر ارشاد به منظور هماهنگی برای برگزاری جشنواره اثر سینمایی فجر برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی با تقدیر از رویکرد فرهنگی سازماندهی شهری تهران طی دو سال گذشته گفت: در حوزه میراث و آثار خلاقانه بیش از هر نهاد دیگری از همراهی‌های سازماندهی شهری تهران برخوردار بوده‌ایم، به همین جهت همراهی سازماندهی شهری تهران با وزارت میراث و ارشاد اسلامی قابل تقدیر است.

اسماعیلی افزود: جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر مهم‌ترین رویداد فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است. سال گذشته کشور شرایط ویژه‌ای را می‌گذراند اما ما توانستیم با همراهی سازماندهی شهری تهران این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

وی با باین اینکه امسال شرایط کاملاً متفاوت است و شاهد رونق در سینمای ایران هستیم؛ گفت: هفته گذشته فروش گیشه از آمار ۱,۰۰۰ میلیارد تومان گذشت و پیش بینی می‌شود رقم مخاطبین هنر هفتم تا پایان سال به ۳۰ میلیون نفر برسد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: بر همین مبنا امیدواریم با همراهی و وفاق دو مجموعه وزارت ارشاد و سازماندهی شهری تهران جشنواره چهل‌ودوم اثر سینمایی فجر نیز به بهترین نحو انجام شود.


انتظار می‌رود جشنواره اثر سینمایی فجر امسال به بهترین نحو برگزار شود. در سال گذشته، با همکاری سازماندهی شهری تهران، ما موفق شدیم شرایط سخت را پشت سر بگذاریم. با توجه به شرایط متفاوت امسال و رشد در سینمای ایران، امیدواریم امسال نیز بتوانیم با همکاری وفاقی میان وزارت ارشاد و سازماندهی شهری تهران، جشنواره چهل‌ودوم اثر سینمایی فجر را به بهترین شکل برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *