پایان ایستگاه ۱۶مین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به ایستگاه پایانی می‌رسد


اختتامیه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، با حضور مسؤولان هنری، دبیران، داوران، استادان هنرهای تجسمی، هنرمندان و هنردوستان در تالار وحدت برگزار می‌شود. در این اختتامیه برای نخستین بار جایزه “طوبای زرین آرای مردمی” به بهترین اثر از نگاه مخاطبان فجر شانزدهم اهدا خواهد شد. این جشنواره با رویکرد آثار خلاقانه نوآور، خلاق، وحدت‌بخش و امیدآفرین در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ستاد خبری جشنواره، مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، روز پنج‌شنبه ۳ اسفند از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور مسؤولان هنری، دبیران و داوران جشنواره، استادان هنرهای تجسمی، هنرمندان و هنردوستان، در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در اختتامیه این دوره از جشنواره برای نخستین بار «طوبای زرین آرای مردمی» به بهترین اثر از نگاه مخاطبان فجر شانزدهم اهدا خواهد شد.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی امیر عبدالحسینی با رویکرد آثار خلاقانه نوآور، خلاق، وحدت‌بخش و امیدآفرین در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار شد.


مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، روز پنج‌شنبه ۳ اسفند از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور مسؤولان هنری، دبیران و داوران جشنواره، استادان هنرهای تجسمی، هنرمندان و هنردوستان، در تالار وحدت برگزار می‌شود. در اختتامیه این دوره از جشنواره برای نخستین بار «طوبای زرین آرای مردمی» به بهترین اثر از نگاه مخاطبان فجر شانزدهم اهدا خواهد شد. شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی امیر عبدالحسینی با رویکرد آثار خلاقانه نوآور، خلاق، وحدت‌بخش و امیدآفرین در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *