شاعران ایران به “سرزمین ادبیات ردیف‌دار” پیوسته‌اند/ پخش از ۲۶ اسفند

‎شاعران ایران راهی «سرزمین شعر» می‌شوند/ پخش از ۲۶ اسفند


برنامه “سرزمین ادبیات ردیف‌دار” از شنبه ۲۶ اسفند از شبکه چهار سیما آغاز می‌شود که اولین رقابت حرفه‌ای و جدی شاعران کشورمان است. با اجرای محمد مهدی سیار و حضور داوران علیرضا قزوه، علی محمد مودب، ناصر فیض و محمد کاظم کاظمی، شاعران معاصر از هشت گروه به رقابت می‌پردازند. این برنامه همچنین در دو شب پایانی سال ۱۴۰۲ به شکل ویژه برنامه سال نو از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد و توسط علی زارعان تهیه می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی برنامه، پخش برنامه «سرزمین ادبیات ردیف‌دار» از شنبه ۲۶ اسفند از شبکه چهار سیما آغاز می‌شود.

این برنامه که اولین رقابت حرفه‌ای و جدی شاعران کشورمان با یکدیگر است از امشب ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای محمد مهدی سیار، از شاعران معاصران و بنام کشورمان روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

علیرضا قزوه، علی محمد مودب، ناصر فیض و محمد کاظم کاظمی داوران برنامه «سرزمین ادبیات ردیف‌دار» هستند که قرار است اشعار شاعرانی که در هشت گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند را داوری کنند.

همچنین این برنامه در ۲ شب پایانی سال ۱۴۰۲ دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ اسفند به شکل ویژه برنامه سال نو از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

«سرزمین ادبیات ردیف‌دار» به تهیه کنندگی علی زارعان از شنبه ۲۶ اسفند در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.


پخش برنامه «سرزمین ادبیات ردیف‌دار» از شنبه ۲۶ اسفند از شبکه چهار سیما آغاز می‌شود و این برنامه اولین رقابت حرفه‌ای و جدی شاعران کشورمان با یکدیگر است. داوران برنامه علیرضا قزوه، علی محمد مودب، ناصر فیض و محمد کاظم کاظمی هستند. این برنامه همچنین در ۲ شب پایانی سال ۱۴۰۲ به شکل ویژه برنامه سال نو از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. «سرزمین ادبیات ردیف‌دار» به تهیه کنندگی علی زارعان در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *