سیلوستر استالونه به عنوان بدترین بازیگر شناخته شد/معرفی برندگان تمشک طلایی ۲۰۲۴

سیلوستر استالونه بدترین بازیگر شد/ معرفی برندگان تمشک طلایی ۲۰۲۴


در مراسم جوایز رزی یا تمشک طلایی که برای بدترین اثر سینمایی‌های سال برگزار می‌شود، اثر سینمایی “خون و عسل” برنده اصلی به حساب می‌آید و جوایز بدترین اثر سینمایی، کارگردانی، فیلمنامه، زوج بازیگر، بازیگر نقش مکمل و بازیگر نقش اول زن را برد. این مراسم همچنین به فرن درشر رییس انجمن بازیگران جایزه ناجی را اهدا کرد و آنها را به خاطر هدایت درخشان انجمن بازیگران از طریق اعتصاب طولانی ۲۰۲۳ تحسین کرد. این مراسم ضد جوایز، که توسط جان ویلسون و مو مورفی تأسیس شده است، سال گذشته به خاطر نامزد کردن یک بازیگر کودک به نام رایان کایرا آرمسترانگ به عنوان بدترین بازیگر زن با انتقادات شدید روبرو شد و جایزه بدترین بازیگر زن را از او گرفت و به خود اختصاص داد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، جوایز رزی یا تمشک طلایی برای معرفی بدترین‌های سینمایی سال، برندگان ۲۰۲۴ خود را معرفی کرد.

در حالی که مراسم اسکار امشب (بامداد فردا به وقت ایران) به سراغ درام برجسته کریستوفر نولان «اوپنهایمر» و اثر سینمایی پرفروش ۱.۴ میلیارد دلاری «باربی» گرتا گرویگ می‌رود و از آنها و اثر سینمایی‌هایی مانند آن‌ها تجلیل می‌کند، چهل و چهارمین دوره جوایز سالانه تمشک طلایی بر اثر سینمایی‌های کمتر دیده‌شده سال تمرکز دارد و به سراغ اثر سینمایی‌هایی مانند چهارمین اثر سینمایی «بی‌مصرف‌ها» و «وینی پو: خون و عسل» که اقتباس ترسناکی از روایت خیالی‌های وینی پوی کودکان است، می‌رود.

امسال «خون و عسل» عملاً جوایز رزی را درو کرد و برنده بدترین اثر سینمایی، کارگردانی و فیلمنامه (ریس فریک-واترفیلد)، زوج بازیگر اثر سینمایی (پو و پیگلت) و بازسازی یا دنباله شد. سیلوستر استالونه و مگان فاکس برای اثر سینمایی «بی‌مصرف‌های ۴» برنده جوایز بدترین بازیگر نقش مکمل شدند و فاکس برای «جانی و کلاید» جایزه بدترین بازیگر نقش اول زن را هم به خانه برد. جان وویت برای اثر سینمایی «رحمت» برنده بدترین بازیگر مرد شد.

تمشک طلایی، همچنین به فرن درشر رییس انجمن بازیگران جایزه ناجی را اهدا کرد و او را برای هدایت درخشان انجمن بازیگران از طریق اعتصاب طولانی ۲۰۲۳ با یک نتیجه موفقیت آمیز، شایسته این جایزه خواند.

این سازمان طنز که ضد جوایز مرسوم عمل می‌کند، سال ۱۹۸۱ توسط جان ویلسون و مو مورفی تاسیس شد. این تشکیلات سال پیش به دلیل نامزد کردن رایان کایرا آرمسترانگ، بازیگر ۱۲ ساله «فایراستارتر» به عنوان بدترین بازیگر زن، با واکنش‌های شدید مواجه شد و پس از غوغای آنلاین، نام وی را از میان نامزدها حذف کرد و جایزه بدترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد. سال پیش تام هنکس، جرد لتو، ماشین گان کلی و اندرو دومینیک بدترین‌های سال بودند.


بدترین اثر سینمایی، کارگردانی و فیلمنامه، زوج بازیگر اثر سینمایی، بازسازی یا دنباله، بازیگر نقش مکمل، بازیگر نقش اول زن، بازیگر مرد، جایزه ناجی، تشکیلات، بدترین بازیگر زن، بدترین بازیگر، غوغای آنلاین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *