سپاهان، تیم اولیه با ۳ کارت قرمز در لیگ برتر/ زردپوشان خلع سلاح شدند

سپاهان اولین تیم ۳ اخراجه لیگ برتر/ زردپوشان خلع سلاح شدند


در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند. در این دیدار، تیم سپاهان با یک گل عارف حاجی عیدی برتری را به دست آورد و سه امتیاز را کسب کرد. همچنین، در نیمه دوم این دیدار، سه بازیکن تیم سپاهان به دلیل دریافت کارت زرد دوم اخراج شدند. این اخراج‌ها به این معنی است که تیم سپاهان در بازی بعدی خود در برابر گل گهر بدون حضور این سه بازیکن خواهد بود. برای تکمیل برنامه لیگ برتر، دیدار معوقه بین گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان نیز در هفته ششم این لیگ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر امروز یکشنبه ۳ دی ماه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند با تک گل عارف حاجی عیدی زرد پوشان اصفهانی را در خانه شکست دهند و ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

در این دیدار رضا اسدی، برایان دابو و محمد کریمی ۳ بازیکن تیم سپاهان بودند که در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شدند. زرد پوشان اصفهانی اولین تیمی هستند که ۳ اخراجی در یک دیدار داشتند. سپاهان در بازی بعد که در کرمان باید به مصاف گل گهر برود این ۳ بازیکن را در اختیار نخواهد داشت.

دیدار معوقه تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر پنجشنبه ۷ دی ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان برگزار خواهد شد.


تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تک گل عارف حاجی عیدی زردپوشان اصفهانی را در خانه شکست داد و ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کرد. در این دیدار ۳ بازیکن تیم سپاهان که عبارتند از رضا اسدی، برایان دابو و محمد کریمی، با دریافت کارت زرد دوم اخراج شدند. تیم سپاهان در بازی بعد با تیم گل گهر بر خواهد خورد و بدون حضور این ۳ بازیکن بازی خواهد کرد. همچنین دیدار معوقه تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر در مطالعات تاریخی ۷ دی ماه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *