ترجمه: سپاهان در رده‌اول تیم‌های ۳ بار از لیگ برتر اخراج می‌شود/ زردپوشان به خلاء سلاح می‌پیوندند.

سپاهان اولین تیم ۳ اخراجه لیگ برتر/ زردپوشان خلاء سلاح شدند


در این متن، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر امروز به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار، تیم سپاهان با یک گل عارف حاجی عیدی، تیم آلومینیوم اراک را شکست داد و 3 امتیاز را به خانه برد. در نیمه دوم دیدار، ۳ بازیکن سپاهان به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شدند. این اخراج‌ها باعث می‌شود که در بازی بعدی، تیم سپاهان این سه بازیکن را در اختیار نداشته باشد. همچنین، دیدار معوقه بین تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان نیز در هفته ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر امروز یکشنبه ۳ دی ماه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند با تک گل عارف حاجی عیدی زرد پوشان اصفهانی را در خانه شکست دهند و ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

در این دیدار رضا اسدی، برایان دابو و محمد کریمی ۳ بازیکن تیم سپاهان بودند که در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شدند. زرد پوشان اصفهانی اولین تیمی هستند که ۳ اخراجی در یک دیدار داشتند. سپاهان در بازی بعد که در کرمان باید به مصاف گل گهر برود این ۳ بازیکن را در اختیار نخواهد داشت.

دیدار معوقه تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر پنجشنبه ۷ دی ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان برگزار خواهد شد.


تیم فوتبال سپاهان امروز در لیگ برتر بازی کرده و با تک گل عارف حاجی عیدی، تیم آلومینیوم را در خانه شکست داد. در این بازی، سه بازیکن تیم سپاهان به دلیل دریافت کارتهای زرد، از زمین اخراج شدند. این اخراج‌ها باعث می‌شود که تیم سپاهان در بازی بعدی که در کرمان برگزار می‌شود، بدون حضور این سه بازیکن به میدان برود. همچنین دیدار معوقه بین تیم گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *