سلام، رکود مالی در انگلیس

سلام اقتصاد انگلیس به رکود


به گزارش خبرنگار دیجیاتور به نقل از راشاتودی، آمارهای رسمی نشان می‌دهد که دانش مالی انگلیس در سه ماهه پایانی سال گذشته رسماً وارد رکود شده است. اطلاعات دفتر آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد دانش مالی این کشور در سه ماهه پایانی سال گذشته رشد منفی ۰.۳ درصدی داشته و در سه ماهه قبلی آن نیز ۰.۱ درصد کوچک‌تر شده است.این نهاد همچنین رشد مالی این کشور برای کل سال ۲۰۲۳ را تنها ۰.۱ درصد ارزیابی کرده که کمترین میزان از سال ۲۰۰۹ تا کنون به شمار می‌رود. رشد مالی سال ۲۰۲۲ انگلیس معادل ۴.۳ درصد بوده است.ResponseStatus Code: 200 – Status: OK

به گزارش خبرنگار دیجیاتور به نقل از راشاتودی، آمارهای رسمی نشان می‌دهد که دانش مالی انگلیس در سه ماهه پایانی سال گذشته رسماً وارد رکود شده است.

اطلاعات دفتر آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد دانش مالی این کشور در سه ماهه پایانی سال گذشته رشد منفی ۰.۳ درصدی داشته و در سه ماهه قبلی آن نیز ۰.۱ درصد کوچک‌تر شده است.

از نظر فنی وقتی یک دانش مالی برای دو دوره سه ماهه متوالی رشد منفی داشته باشد وارد رکود شده است.

دفتر آمار ملی انگلیس اعلان کرده که هر سه بخش اصلی دانش مالی این کشور شامل ساخت و ساز، ساخت و ساز و خدمات در سه ماهه پایانی سال گذشته رشد منفی داشته‌اند.

این نهاد همچنین رشد مالی این کشور برای کل سال ۲۰۲۳ را تنها ۰.۱ درصد ارزیابی کرده که کمترین میزان از سال ۲۰۰۹ تا کنون به شمار می‌رود. رشد مالی سال ۲۰۲۲ انگلیس معادل ۴.۳ درصد بوده است.

حکومت انگلیس می‌گوید تورم بالا در این کشور اصلی‌ترین مانع رشد مالی به شمار می‌رود. نرخ تورم انگلیس هم اکنون ۲ برابر هدف گذاری نهاد مالی این کشور است.

البته برخی کارشناسان تبعات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را یکی از دلایل عملکرد ضعیف دانش مالی این کشور اعلام کرده‌اند.


رکود مالی در انگلیس در سه ماهه پایانی سال گذشته اتفاق افتاده است و رشد منفی گزارش شده است. تورم بالا نیز اصلی‌ترین مانع رشد مالی به شمار می‌رود و برخی کارشناسان تبعات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را یکی از دلایل عملکرد ضعیف دانش مالی این کشور دانسته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *