سقوط 20 درصدی دانش مالی حکومت صهیونیستی

سقوط ۲۰ درصدی اقتصاد رژیم صهیونیستی


به گزارش خبرنگار دیجیاتور به نقل از بلومبرگ، اداره آمار رژیم صهیونیستی اعلام کرده که دانش مالی این رژیم یکی از بدترین عملکردها در مطالعات تاریخی خود را در سه ماهه پایانی سال گذشته داشته است. این کاهش ناشی از درگیری امنیتی با نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه بوده و باعث فراخوان گسترده نیروهای ذخیره ارتش و تخلیه بسیاری از مناطق در سرزمین‌های اشغالی شده است. این وضعیت منجر به افت حدود ۱۰ درصدی در دانش مالی رژیم صهیونیستی شده و شاهد کاهش شدیدی در ساخت و ساز، مصرف و فعالیت‌های مالی در منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور به نقل از بلومبرگ، اداره آمار رژیم صهیونیستی گزارش داد که دانش مالی این رژیم یکی از بدترین عملکردها در مطالعات تاریخی پیدایش خود را در سه ماهه پایانی سال گذشته به ثبت رسانده است.

دلیل کوچک شدن ۱۹.۴ درصدی دانش مالی صهیونیست‌ها تبعات درگیری امنیتی با نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه عنوان شده که دلیل آن هم فرخوان‌حجم گسترده نیروهای ذخیره ارتش از یک سو و تخلیه بسیاری از مناطق در سرزمین‌های اشغالی عنوان شده است.

پیش‌تر رویترز و بلومبرگ افت حدود ۱۰ درصدی را برای دانش مالی رژیم صهیونیستی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ پیش بینی کرده بودند که رقم واقعی منتشر شده از سوی مراجع رسمی این رژیم ۲ برابر پیش بینی‌های مذکور است.

کارشناسان مالی می‌گویند درگیری با نیروهای فلسطینی از یک سو موجب فراخوان گسترده نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی شد که ۸ درصد نیروی کار این رژیم را درگیر کرد و از سوی دیگر فعالیت‌های مالی در سرزمین‌های مالی را فلج کرد.

اتفاقات رخ داده به خاطر منازعه با نیروهای فلسطینی شبیه شیوع بیماری همه‌گیر به دانش مالی صهیونیست‌ها شوک وارد کرد و موجب شد تا شاهد کاهش شدیدی ساخت و ساز، مصرف و خالی شدن مدارس، شرکت‌ها و فعالیت‌های ساختمانی در این منطقه باشیم و این حجم اتفاقات ضربه سنگینی به دانش مالی صهیونیست‌ها وارد کرده است.


.دانش مالی رژیم صهیونیستی در سه ماهه پایانی سال گذشته کاهش یافتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *