سعید دقیقی: ما در بقابل تیم پرسپولیس بازی ضد فوتبال نمی‌کنیم.

سعید دقیقی: مقابل پرسپولیس ضد فوتبال بازی نمی‌کنیم


سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس آذر قزوین، در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار داشت که تیمش به بازی سختی دربرابر یک تیم فوق‌العاده با بازیکنان شایسته و مربی خوب می‌پردازد و در این چند روز سعی کرده‌اند تا نقاط ضعف و قدرت خود را بهبود ببخشند. او همچنین تاکید کرد که تیم شمس آذر قزوین دست و پا بسته نیست و در هر بازی سعی می‌کند ریتم فوتبال خود را حفظ کند و قصد بازی ضد فوتبال ندارد. در مورد استفاده از استراتژی تیمش در برابر پرسپولیس، دقیقی اعلام کرد که با منفی سه امتیاز شروع می‌کنند و مقابل استقلال با شایستگی بازی می‌کنند و به هر حال همچنان مدعی جدی قهرمانی هستند. درباره نحوه نتیجه گیری شمس آذر در داخل و خارج از خانه، او اشتباهات داوری را عاملی برای عدم برد در برابر ذوب آهن عنوان کرد و بیان کرد که نتایج باید با توجه به اولین حضور تیمش در لیگ برتر سنجیده شوند. درباره توانمندی تیم و روند خوب آن، دقیقی بهترین نسل و سرمربی را دارند و اعتقاد دارد که فوتبال نیازمند حمایت شخص اول حکومت است. از نظر او، شرایط ایده‌آل برای پرورش استعدادها و ستارگان فوتبال در تهران وجود ندارد. درباره مجوز خودروی خود که ابطال شده است، دقیقی با تاکید بر اینکه بحث فوتبال با دیگر رشته‌ها متفاوت است، معتقد است لغو مجوز بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه اشتباهی بوده و هر پاداش دیگری که جهان برای فوتبال در نظر می‌گیرد، برای کمک به ورزشکاران و افتخار آفرینی در کشورشان است. در پایان، نسبت به احتمال جدایی خود یا بازیکنانش در نیم فصل، دقیقی اعلام کرد که در حال حاضر تحت قرارداد مالک و مدیر تیم است و علاقه‌ای به فروش تیم ندارد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی سختی برابر یک تیم فوق‌العاده با بازیکنان شایسته و مربی خوب داریم. در این چند روز سعی کرده‌ایم تا نقاط ضعف و قدرت خودمان را بهبود ببخشیم.

سرمربی شمس آذر قزوین افزود: پرسپولیس با وجود بازی های باکیفیت نتایج خوبی نگرفته و قطعا فردا دنبال نتیحه است. با این حال ما هم نشان دادیم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و در هر بازی سعی کردیم ریتم فوتبال خود را حفظ کنیم. این موضوع به خاطر تلاش همه ارکان باشگاه و تیم است.

دقیقی درباره نحوه استفاده از استراتژی تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: با منفی سه امتیاز شروع می کنیم و مقابل استقلال با شایستگی بازی می کنیم و تراکتور و ملوان را می بریم. به هر حال کورس قهرمانی بالای جدول هم مشخص شده است. سپاهان مدعی جدی قهرمانی است‌، استقلال و تراکتور هم همینطور؛ پرسپولیس هم دنبال جبران عقب ماندگی است. قطعا بازی خیلی سختی داریم ولی به هیج وجه دنبال بازی ضد فوتبال نیستیم.

او درباره روند نتیجه گیری شمس آذر در داخل و خارج از خانه گفت: در بازی های خانگی و به جز دیدار با منابع هیدروکربن آبادان کیفیت بازی خوبی داشتیم. در بازی با ذوب آهن اشتباهات داوری عاملی شد که نتوانیم نتیجه بگیریم. به هر حال نتایج باید با توجه به اولین حضورمان در لیگ برتر سنجیده شود. ما در بازی های خانگی اندازه کل امتیازات استقلال خوزستان نتیجه گرفتیم.

او درباره نتیجه گیری خوب این تیم و پدیده شدن خودش در اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر گفت: حدود هفت ماه قوانین شخصی را می خواندم که دیده شود. در فدراسیون فوتبال هم که بخش عمرانی را در اختیار داشتم. سعی کردم هر فردی چه خارجی و جه داخلی می تواند اطلاعات بدهد را دریافت کنم. حضور در شورای شهر و جایگاه مدیریتی توانست این بخش را در من تقویت کند اما در بحث فنی هنوز هیچی نشدیم. ما پدیده نیستیم فقط خیلی تلاش کردیم و باید آن را ادامه دهیم.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین تاکید کرد: بهترین نسل را داریم. سرمربی خیلی خوبی داریم. این فقط در قاب فوتبال نیست بلکه سیاستمداران ورود کرده اند. به طور مثال عربستان حمایت می کند قطر بازی های خوب برگزار می کند عربستان حمایت خیلی زیادی می کند. اعتقاد شخصی ام این است فوتبال نیازمند حمایت شخص اول حکومت دارد. در همین تهران شرایط ایده آل برای پرورش ستاره و استعداد نداریم‌. همین چمن ورزشگاه آزادی را می توانید ببینید که درخور فوتبال نیست‌. تمام اماکن مجهز به چمن مصنوعی شده است که اصلا با زمین طبیعی قابل مقایسه نیست.

دقیقی درباره مجوز وسایل نقلیه که مجوز آن ابطال شده است، خاطرنشان کرد: با تمام احترام به سایر رشته ها باید بگوییم بحث فوتبال با بقیه رشته ها متفاوت است. در کل دنیا این رشته فرق می کند. امیدوارم نمایندگان مجلس قانونی را برای تمام رشته ها و فوتبالی ها در نظر بگیرد. به نظرم لغو مجوز بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه اشتباه بود. هر پاداش دیگری که کل دنیا برای فوتبال در نظر می گیرد برای کمک به ورزشکار و افتخار آفرینی او برای کشورش است.

دقیقی خاطرنشان کرد: من بازیکنانی دارم که واقعا اولین بار است در ورزشگاه آزادی بازی می کنند اما فوق العاده اند. آنها آینده دار و جوان هستند. اگر معروف شوند بهترین ها را رقم می زنند. فاکتور اصلی تیم ما اتحاد و همیاری و تلاش است. انشالله فردا هم این فاکتورها را نشان می دهند.

سرمربی شمس آذر درباره احتمال جدایی خود یا بازیکنانش در نیم فصل گفت: به هر حال پیشنهاد وجود دارد. دنیای مذاکره است. من با این تیم رشد کردم و الان تحت قرارداد مالک و مدیر هستم. شاید بگویند من با پیشنهاد خوب باید بروم اما من با این تیم زندگی کردم و به راحتی آن را نمی فروشم.


سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت که تمام تلاش‌های خود را برای بهبود نقاط ضعف و قدرت تیمشان در این چند روز انجام داده‌اند. سرمربی شمس آذر قزوین هم افزود که بازی خیلی سختی در مقابل تیم فوق‌العاده پرسپولیس با بازیکنان شایسته و مربی خوب دارند. او همچنین اشاره کرد که تیمش در هر بازی سعی کرده ریتم فوتبال خود را حفظ کند و خوشبختانه دست و پا بسته‌ای نیستند. سعید دقیقی به خاطر تلاش همه ارکان باشگاه و تیم، اعتقاد دارد که تیمش قادر به رقابت با تیم‌های قوی است.

درباره استفاده از استراتژی مقابل پرسپولیس، او تصریح کرد که با منفی سه امتیاز شروع می‌کنند و در مقابل استقلال با شایستگی بازی می‌کنند و تراکتور و ملوان را می‌نام تجاری. او همچنین اشاره کرد که سپاهان، استقلال، تراکتور و پرسپولیس همگی به دنبال قهرمانی هستند و بازی سختی در پیش دارند، اما هیچ وقت دنبال بازی ضد فوتبال نمی‌باشند.

دقیقی درباره نتیجه‌گیری شمس آذر در داخل و خارج از خانه گفت که در بازی‌های خانگی و به جز بازی با منابع هیدروکربن آبادان، تیمشان کیفیت خوبی داشته‌اند. او همچنین اشاره کرد که در بازی با ذوب آهن، اشتباهات داوری عاملی شد که نتوانستند نتیجه مطلوبی کسب کنند. اما به هر حال، باید نتایج را با توجه به اولین حضورشان در لیگ برتر سنجیده کرد.

دقیقی درباره اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر و پدیده شدن خودش، اظهار کرد که او با بخش عمرانی فدراسیون فوتبال همکاری داشته است و از هر فردی که اطلاعات خوبی می‌توانست بگیرد استفاده می‌کند. او همچنین اشاره کرد که تیمش دارای بازیکنان جوانی است که اگر به معروفیت برسند، می‌توانند برترین‌ها را رقم بزنند. فاکتور اصلی تیمشان اتحاد و همیاری و تلاش است و امیدوار است که در این دیدار نیز این فاکتورها را نشان دهند.

درباره احتمال جدایی او یا بازیکنانش در نیم فصل، سعید دقیقی اشاره کرد که پیشنهاد‌هایی وجود دارد اما او تمایلی به فروش تیمش ندارد و با این تیم زندگی کرده و تحت قرارداد مالک و مدیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *