سریال “پشت پرده” در شهر یزد مورد تحقیق قرار گرفت.

سریال «پشت پرده» در یزد کلید خورد


سریال پشت پرده یک محصول از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و شبکه آموزش است که با کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و حضور بازیگران یزدی ساخت و ساز شده است. این سریال در ماه مبارک رمضان به مدت 26 قسمت در شبکه دو پخش خواهد شد. مراسم آغازین این سریال در هتل کهن کاشانه یزد با حضور مسئولان سازمان صدا و سیما، سازمان معرفی محصولات اسلامی و هنرمندان برگزار شد. استاندار یزد در این مراسم بیان کرد که سریال پشت پرده به خوبی سبک زندگی یزدی‌ها را توصیف می‌کند و امیدوار است که این سریال به تصویر کشیدن آداب و رسوم و میراث یزدی‌ها در بستر نرم‌افزاری داخلی بپردازد. همچنین، مدیر شبکه دو صدا و سیما اعلام کرد که در حال بازدید از روند ساخت و ساز سریال و حضور بازیگران در یزد است و امیدوار است که با اتمام این سریال، بتواند زندگی مردم یزد را به تصویر بکشد و آن را در شبکه خانواده منتشر کند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سریال پشت پرده محصولی از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و شبکه آموزش است که اولین پخش آن از شبکه دو انجام خواهد شد.

این سریال به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و حضور جمعی از بازیگران یزدی ساخت و ساز می‌شود که هر ۲۶ قسمت آن در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

این سریال از امروز طی مراسمی در هتل کهن کاشانه یزد با حضور مدیر شبکه دو سازمان صدا و سیما، مدیر مرکز هنری و رسانه‌ای سازمان معرفی محصولات اسلامی، استاندار یزد، مدیرکل معرفی محصولات اسلامی استان یزد و جمعی از هنرمندان و مسؤولان آغاز شد.

استاندار یزد در حاشیه این مراسم با اشاره به دیدار با عوامل سریال پشت پرده که ویژه ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: این کار فاخر و یزدی و دارای با سناریوی خوبی است که سبک زندگی یزدی‌ها را بسیار خوب توصیف کرده است.

مهران فاطمی بیان کرد: امیدواریم در ماه مبارک رمضان امسال شاهد پخش این سریال و به تصویر کشیدن آداب و رسوم و میراث یزدی‌ها در یکی از شبکه‌های ملی باشیم.

وی با اشاره به اینکه این سریال میراث و اصالت یزد را به سمع و نظر مردم ایران اسلامی می‌رساند، افزود: امیدواریم این سریال نیز مانند بسیاری از سریال‌های تلویزیون ادامه دار و در چند فصل ساخته شود.

تلاش برای نمایش نمایی از زندگی مردم یزد در پشت پرده

مدیر شبکه دو صدا و سیما نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار دیجیاتور گفت: سریال پشت پرده در شهر یزد و با حضور بازیگران ملی و یزدی در حال ساخت و ساز است و امروز برای بازدید از روند ساخت و ساز و عرض خداقوت به عوامل سریال به یزد مسافرت کردم.

حامد بامروت نژاد ادامه داد: امیدواریم با اتمام این سریال، شاهد یک کار جذاب و بومی در یزد باشیم و بتوانیم از شبکه دو که به شبکه خانواده شهرت دارد، نمایی از زندگی مردم یزد را برای دیگر هموطنانمان به تصویر بکشیم.


سریال “پشت پرده” محصولی از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و شبکه آموزش است. این سریال به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و حضور بازیگران یزدی ساخت و ساز می‌شود. اولین پخش آن از شبکه دو انجام می‌شود و هر ۲۶ قسمت در ماه رمضان پخش خواهد شد. مراسم آغاز سریال در هتل کاشانه یزد با حضور مسئولان و هنرمندان برگزار شد. در این مراسم، استاندار یزد بر عملکرد سریال تقدیر کرده و سبک زندگی یزدی‌ها را خوب توصیف کرده است. همچنین، امیدواری مطرح شده است که در ماه رمضان این سریال به تصویر کشیدن آداب و رسوم یزدی‌ها بپردازد و میراث و اصالت این منطقه را به سمع و نظر مردم ایران اسلامی برساند. مدیر شبکه دو هم اعلام کرده است که سریال در حال ساخت و ساز است و تلاش برای نشان دادن زندگی مردم یزد در پشت پرده صورت می‌گیرد. امیدواری وجود دارد که با پایان ساخت این سریال، بتوانیم نمایی جذاب و بومی از زندگی مردم یزد را به تصویر بکشیم و آن را به دیگر هموطنانمان نشان دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *