پنجشنبه ها سریال سنجرخان پخش می‌شود

سریال سنجرخان پنجشنبه پخش می‌شود


سریال تلویزیونی “سنجرخان” به کارگردانی محمد حسین لطیفی از پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۲۱ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این سریال با قصه دلاوری‌های قهرمان کُرد به نویسندگی زنده‌یاد ضیاالدین دری، روایت خیالی یکی از قهرمانان کُرد را روایت می‌کند. اولین استارت ساخت و ساز این سریال در سال ۹۹ زده شد و پس از گذشت سال‌ها اکنون زمان پخش مشخص شده است. تهیه کننده این سریال تلویزیونی اعلام کرده است که این سریال در ۲۶ قسمت تهیه و ساخت و ساز شده است. علاوه بر این، هنر صوتی متن و تیتراژ این سریال نیز در فضای ارکسترال ساخت و ساز شده و محمدرضا یار ترانه تیتراژ این اثر را سروده است.

حسین جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور اظهار کرد: سریال تلویزیونی سنجرخان به کارگردانی محمد حسین لطیفی از پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۲۱ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وی افزود: قرار بود این سریال تلویزیونی از امشب پخش شود که به دلیل پخش سریال مستوران این سریال از روز پنجشنبه پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه تلویزیونی «سنجرخان» با قصه دلاوری‌های قهرمان کُرد به نویسندگی زنده‌یاد ضیاالدین دری روایت خیالی یکی از قهرمانان کُرد است که فرشید گویلی بازیگر محلی کُردزبان نقش اصلی آن را ایفا می‌کند و محمود پاک‌نیت، احمد نجفی، جلیل فرجاد، پیام دهکردی و علی اسیوند از دیگر بازیگران این سریال تاریخی هستند.

تهیه کننده این سریال تلویزیونی تصریح کرد: این سریال در ۲۶ قسمت تهیه و ساخت و ساز شده است.

اولین استارت ساخت و ساز این سریال تاریخی در سال ۹۹ زده شد و پس از گذشت سال‌ها اکنون زمان پخش مشخص شده است.

بابک زرین، موزیسین هم در شرایطی به عنوان آهنگساز سریال «سنجرخان» معرفی شد که محمدرضا منصوری تیتراژ این سریال را می‌خواند.

هنر صوتی متن و تیتراژ این سریال در فضای ارکسترال ساخت و ساز شده است و محمدرضا یار نیز ترانه تیتراژ این اثر را سروده است.


سریال تلویزیونی “سنجرخان” به کارگردانی محمد حسین لطیفی از پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۲۱ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد، اما به دلیل پخش سریال “مستوران”، این سریال از روز پنجشنبه پخش خواهد شد. قصه دلاوری‌های قهرمان کُرد به نویسندگی زنده‌یاد ضیاالدین دری روایت خیالی یکی از قهرمانان کُرد است که فرشید گویلی بازیگر محلی کُردزبان نقش اصلی آن را ایفا می‌کند و محمود پاک‌نیت، احمد نجفی، جلیل فرجاد، پیام دهکردی و علی اسیوند از دیگر بازیگران این سریال تاریخی هستند. تهیه کننده این سریال تلویزیونی اظهار کرد: این سریال در ۲۶ قسمت تهیه و ساخت و ساز شده است. هنر صوتی متن و تیتراژ این سریال در فضای ارکسترال ساخت و ساز شده است و محمدرضا یار نیز ترانه تیتراژ این اثر را سروده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *