سردار قاآنی: تأثیرگذاری «طوفان‌الاقصی» جهانی است

سردار قاآنی: شعاع اثرگذاری «طوفان‌الاقصی» جهانی است


سردار اسماعیل قاآنی در دیدار با رییس سازمان صدا و سیما، به تلاش ملی برای پیشبرد اهداف نظام و تبیین مسایل فلسطین تبریک گفت و توجه به تاثیر جهانی حادثه غزه کشورها را امتحانی نامید. وی به مقاومت مردم فلسطین در برابر ظلم ۸۰ ساله و تأکید بر نقش تصویر رسانه‌ها در ترویج این ایده‌ها پرداخت و عملیات طوفان‌الاقصی را نمادی از تحول قدرت در جهان خواند. او به توسعه ظرفیت‌های رسانه‌ای و روایت مسایل فلسطین توسط صدا و سیما تأکید کرد و امیدوار بود که صدای این رسانه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به همه جهان شنیده شود.

به گزارش دیجیاتور، سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تحول سیاسی در دیدار «پیمان جبلی» رییس سازمان صدا و سیما، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قدردانی از تلاش صدا و سیما در پیشبرد اهداف عالیه نظام به‌ویژه در تبیین مسایل فلسطین اظهار کرد: جغرافیای این حادثه بزرگ، غزه، اما شعاع اثرگذاری‌اش، جهانی است. یک ویژگی مشخص عملیات طوفان‌الاقصی این بود که یک بار، همه کشورها، چه دوست و چه دشمن، امتحان شدند.

وی با اشاره به اینکه سازمان صداوسیما، نقش مهمی در تبیین مسایل برای مردم دارد افزود: مردم فلسطین طی این ۸۰ سال، همواره مورد هجمه قرار گرفته بودند و فقط دفاع می‌کردند اما به‌تدریج راه جنگیدن عزت‌مدارانه با دست خالی را آموختند و همه این مفاهیم در واژه «مقاومت» گنجانده شده است.

سردار قاآنی افزود: شاهد آن بودیم که یک ظلم متراکم ۸۰ ساله، طوفانی به راه انداخت و مقاومت مردم مثال‌زدنی شد و رژیم صهیونیستی غافلگیری مطلقی را در این عملیات تجربه کرد.

وی با بیان اینکه برادرانه در کنار جریان مقاومت هستیم، اظهار کرد: آثار خلاقانه ما باید این باشد که در ابعاد مختلف از ظرفیت‌هامان استفاده کنیم؛ صدا و سیما نیز در تبیین وضعیت منازعه، ترسیم شرایط غزه، امیدآفرینی و… می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عملیات طوفان‌الاقصی را نشانه‌ای بر تغییر آرایش قدرت در جهان دانست و گفت: بهره‌برداری مفهومی در صدا و سیما از آنچه در غزه گذشته حایز اهمیت است. در این میان شبهه‌افکنی‌های بسیاری هم رخ می‌دهد که تحلیل مسایل و رفع شبهات در صدا و سیما اثرگذار بوده و می‌تواند در ادامه مسیر نیز روشنگر باشد.

وی افزود: هر چقدر ظرفیت‌های رسانه‌ای‌مان را توسعه دهیم، می‌توانیم موفق‌تر و اثرگذارتر ظاهر شویم.

سردار قاآنی صدا و سیما را معیار و مبنایی برای روایت مسایل فلسطین دانست و گفت: امیدواریم صدای رسای صدا و سیما در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در همه جهان شنیده شود.


مقاومت در فلسطین موفقیت آمیز بود و نقش مهمی در تغییر آرایش قدرت در جهان ایفا کرد. نیروهای فلسطینی در مقابل ظلم و تجاوزات رژیم صهیونیستی، با مقاومت و استفاده از تمام ظرفیت‌های خود، به دفاع از خود و ارزش‌های انسانی پرداختند و این تلاش‌ها نه تنها در همه‌ی جهان آوازه شد، بلکه در رسانه‌ها نیز نقش مهمی ایفا کرد. اهمیت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبیین درست و صحیح وضعیت منازعه در غزه، ترسیم شرایط و امیدآفرینی به مردم فلسطین و دنیا نمایان است. نهایتاً، امیدواریم صدای صدا و سیما، به عنوان منبعی قدرتمند برای روایت مسایل فلسطین، در سطح جهان شنیده شود و نقش موثری در افزایش آگاهی عمومی و تقویت مبارزه علیه ظلم و ستم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *