میزان هزینه‌های خدماتی در شهرهای جدید افزایش می‌یابد.

رشد تولید مسکن پس‌از ۱۰سال/ افزایش ۴۰ درصدی ترانزیت


در مراسم اهدای زمین در طرح جمعیت و خانواده در ایوانکی، مهرداد بذرپاش بیان کرد که در شهرهای جدید خدمات زیربنایی تقویت می‌شود و با افزایش جمعیت، نرخ سود بانکی کاهش می‌یابد. وزیر راه اعلام کرد که اعطای زمین رایگان در طرح نهضت ملی مسکن ادامه دارد و در سال جاری ۷۰ هزار متقاضی زمین در قالب نهضت مسکن پوشش داده شده است. او تأکید کرد که تأمین زمین یکی از چالش‌های اصلی این برنامه است و در این مراسم ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی به صورت نمادین زمین خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مهرداد بذرپاش ظهر پنجشنبه در مراسم اهدای زمین در طرح جمعیت و خانواده در نهضت ملی مسکن ایوانکی، با بیان اینکه سرانه‌های خدماتی در شهرهای جدید بیشتر می‌شود، بیان کرد: خدمات زیربنایی در شهرهای جدید مانند ایوانکی تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرهای جدید جمعیت‌پذیری بالایی دارند، افزود: کاهش نرخ سود بانکی در اجرای نهضت ملی مسکن به خصوص در شهرهای جدید، از جمله روابط حکومتی‌های حکومت در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

وزیر راه با بیان اینکه اعطای زمین رایگان نیز همچنان در مجموعه این وزارت خانه ادامه خواهد داشت، گفت: امسال ۷۰ هزار متقاضی زمین در طرح نهضت ملی مسکن در قالب مقررات جوانی جمعیت پوشش داده شده است.

بذرپاش بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ اهداف بزرگ‌تری در قالب طرح نهضت ملی مسکن برنامه ریزی شده اما باید به این مسئله نیز دقت داشت که تأمین زمین یکی از دشواری‌های این امر است.

به گزارش مهر، در این مراسم به ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی در قالب طرح جمعیت و جوانی زمین اهدا شد. چند خانواده به صورت نمادین سند زمین خود را از دست وزیر دریافت کردند.


اهدای زمین در طرح جمعیت و خانواده در شهرهای جدید مانند ایوانکی تقویت می‌شود و کاهش نرخ سود بانکی در اجرای نهضت ملی مسکن به خصوص در شهرهای جدید، از روابط حکومتی‌های حکومت در سال ۱۴۰۳ خواهد بود. امسال ۷۰ هزار متقاضی زمین در طرح نهضت ملی مسکن در قالب مقررات جوانی جمعیت پوشش داده شده است و در سال ۱۴۰۳ اهداف بزرگ‌تری در قالب طرح نهضت ملی مسکن برنامه‌ریزی شده اما باید به این مسئله نیز دقت داشت که تأمین زمین یکی از دشواری‌های این امر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *