سدهای خوزستان برای ذخیره‌سازی منابع آبی آماده استند.

سدهای خوزستان برای ذخیره سازی آب آماده هستند


در گفت‌وگویی رسانه‌ای، محمد خانچی به فعالیت سامانه بارشی در خوزستان اشاره کرده و اظهار کرده است که خروجی سدهای استان در بارندگی‌ها مشکلی ندارد و ظرفیت‌های سدها مناسب و آماده ذخیره سازی منابع آبی هستند. او از اقدامات انجام شده برای کاهش آبگرفتگی‌ها در شهرهای خوزستان و همکاری دستگاه‌های اجرایی با دستگاه‌های امدادی و خدماتی خبر داده و تاکید کرده است که یکی از شرکت‌های بزرگ صنعتی به عنوان معین هر شهر انتخاب شده تا در رفع مشکلات احتمالی شهرستان‌ها کمک کند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محمد خانچی عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به فعالیت سامانه بارشی در خوزستان اشاره و تاکید کرد: خروجی سدهای خوزستان در بارندگی‌های پیش رو مشکلی وجود ندارد، همچنین ظرفیت‌های سدهای خوزستان بسیار مناسب و خوب است و آماده ذخیره سازی هستند.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده در تلاش هستیم که میزان آبگرفتگی‌ها در شهرهای خوزستان به حداقل برسد و همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دستگاه‌های امدادی و خدماتی پای کار آمده‌اند.

خانچی گفت: همچنین یکی از شرکت‌های بزرگ صنعتی استان به عنوان معین هر شهر انتخاب تا با محوریت فرماندار به عنوان رئیس شورای سازماندهی بحران شهرستان در جهت رفع مشکلات احتمالی اقدام و کمک کنند.


بارندگی‌های پیش رو بشکل قابل قبول بوده و آماده ذخیره سازی است. فعالیت سامانه بارشی در خوزستان خوب پیش می‌رود. اقدامات انجام شده برای کاهش آبگرفتگی‌ها موفقیت آمیز بوده و همه دستگاه‌ها برای کمک به دستگاه‌های امدادی آماده‌اند.شرکت‌های صنعتی محلی نیز در رفع مشکلات احتمالی شهرستان‌ها همکاری می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *