تحمیل اتهامات غیر واقعی برای زیر ساخت های حکومت ۱۳ام

سخنان غیر واقع برای تخریب دستاورد دولت سیزدهم


تلاش‌های دولتمردان روحانی برای تخریب دستاوردهای کشور توسط اشتباهات و تناقضات آماری مواجه شده است، در حالی که حکومت روحانی با مشکلات مالی و عدم توانایی در سازماندهی امور مالی مواجه بود. آذری جهرمی نیز با اظهارنظرهای نادرست در حوزه مالی وارد این دایره انتقادات شده و توسط حامیان خود نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.

‌به گزارش دیجیاتور خط تخریب دستاوردهای کشور از طرف دولتمردان روحانی وارد فاز جدیدی شده است به طوری که پس از انتشار آمارهای جهانی درباره افزایش رشد مالی و رشد ساخت و ساز و فروش منابع هیدروکربن، دولتمردان روحانی با تناقضات آماری و اشتباهات فاحش کارشناسی عجولانه و ناشیانه دست به تخریب دستاوردهای جدید کشور زده اند.

این درحالی است که کارگزارنِ حکومت روحانی با رشد منفی دانش مالی، ناترازی گاز و بنزین، عدم توانایی در فروش منابع هیدروکربن و میعانات با بدهی‌های سنگین، حکومت را واگذار کرده بودند به طوری که نوبخت نامه معروف خزانه خالی را نوشت و جهانگیری با کنایه به رئیسی درباره ناتوانی پرداخت حقوق کارمندان حکومت در انتهای حکومت روحانی اعتراف کرد.

در نمونه جدید مطبوعات اطلاعات به اشتباه فاحش آذری جهرمی با تیتر ″ورود ناشیانه آذری جهرمی به دانش مالی کار دستش داد″ واکنش نشان داد. همچنین کانال تلگرامی اصلاحات پرس در این‌باره نوشت: «بر آذری جهرمی که نادانسته وارد فضای کار غیر تخصصی شده حرجی نیست، بایستی از انتخاب پرسید چرا با وجود کارشناسان مالی چرا به این اشتباه ضریب داده و علامت سوال‌های جدی به وجود آورده است»!

آذری جهرمی که می‌خواست به هر نحوی رشد مالی کشور را زیر سوال ببرد ناشیانه این رشد را به افزایش قیمت جهانی منابع هیدروکربن مرتبط ساخت. نامبرده پس از اینکه بخاطر عدم تسلطش در این حوزه با آب‌گرفتگی منتقدان روبرو شد بعد از اصلاحیه جزئی رو به مظلوم‌نمایی آورد تا شاید منابع آبی رفته را به جوی برگرداند.

وی که مورد انتقاد شدید حامیان خود از جمله اطلاعات و رسانه تلگرامی اصلاحات پرس (با نام جدید بامدادنو) قرار گرفت، این حامیان سرسخت خود را به باد انتقاد گرفت و آنها را منتسب به حکومت کرده است.

آذری جهرمی که تاکنون اغلب در مورد مسائل زرد و کلیک خور اظهارنظر می‌کرد و سوار بر موج‌های تلگرامی-توییتری می‌شد بعد از یک اظهارنظر غیرکارشناسانه و به شدت غلط در حوزه تخصصی، وزن و عیار خود را نمایان کرد


خط تخریب دستاوردهای کشور از طرف دولتمردان روحانی از انتشار آمارهای جهانی درباره افزایش رشد مالی و رشد ساخت و ساز و فروش منابع هیدروکربن، دولتمردان روحانی با اشتباهات فاحش کارشناسی عجولانه و ناشیانه دست به تخریب دستاوردهای جدید کشور زده.این حکومت را واگذار کرده بودند به طوری که نوبخت نامه معروف خزانه خالی را نوشت و جهانگیری با کنایه به رئیسی درباره ناتوانی پرداخت حقوق کارمندان حکومت اعتراف کرد.افزایش قیمت جهانی منابع هیدروکربن مرتبط ساخت.افزایش قیمت جهانی منابع هیدروکربن مرتبط ساخت. نامبرده پس از اینکه بخاطر عدم تسلطش در این حوزه با آب‌گرفتگی منتقدان روبرو شد بعد اصلاحیه جزئی رو به مظلوم‌نمایی آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *