سایت جعلی با نام فلای‌تودی بهبود یافت!

سایت جعلی با نام فلای‌تودی بسته شد!


شرکت فلای تودی اعلام کرده که سایت فروش بلیط هواپیمای flytooday.ir هیچ ارتباطی با آن ندارد و از نام نام تجاری معتبر آن سوءاستفاده کرده است. تشابه اسمی باعث سوءتفاهم برای مشتریان شده و فعالیت فلای تودی در زمینه خدمات مسافرت و توریسم و فروش بلیط هواپیما کاملاً قانونی است. شرکت از مسئولان و مراجع ذیصلاح درخواست کرده تا در اسرع وقت از فعالیت سایت‌های متخلف با نام‌های مشابه جلوگیری کنند. همچنین فلای تودی حق خود را برای پیگیری قانونی موضوع محفوظ می‌دارد و خواهشمند است اخبار و اطلاعات مربوطه فقط از طریق مراجع رسمی آن را دنبال کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از فلای تودی، به دنبال انتشار خبر مسدود شدن تعدادی از سایت‌های متخلف فروش بلیط هواپیما، شرکت فلای‌تودی به اطلاع عموم می‌رساند:

۱- شرکت آبنوس گشت تهران مالک نام تجاری فلای‌تودی به آدرس flytoday.ir هیچ‌گونه وابستگی و ارتباطی با سایت متخلف flytooday.ir نداشته و این سایت از نام نام تجاری معتبر فلای‌تودی سوءاستفاده کرده است.

۲- تشابه اسمی سایت فلای‌تودی با سایت متخلف flytooday.ir باعث ایجاد سوءتفاهم برای مشتریان و خدشه‌دار شدن اعتبار نام تجاری شرکت ما شده است.

۳- فعالیت فلای‌تودی در زمینه ارائه خدمات مسافرت و توریسم و فروش بلیط هواپیما کاملاً قانونی و با مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح انجام می‌شود.

۴- از مسئولان و مراجع ذیصلاح تقاضا داریم تا در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل و جلوگیری از فعالیت سایت‌های متخلف با نام‌های مشابه اقدام کنند.

۵- فلای‌تودی حق خود را برای پیگیری قانونی موضوع و برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از نام و اعتبار شرکت محفوظ می‌دارد.

۶- خواهشمند است جهت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، اخبار و اطلاعات مربوط به فلای‌تودی را فقط از طریق مراجع رسمی و معتبر این شرکت دنبال کنید.


نام تجاری فلای‌تودی هیچ ارتباطی با سایت متخلف flytooday.ir ندارد. تشابه اسمی باعث سوءتفاهم شده است. فعالیت فلای‌تودی قانونی و با مجوز انجام می‌شود. تقاضا شده است که مراجع ذیصلاح به اقدامات لازم بپردازند. شرکت حق خود را برای پیگیری قانونی دارد. اخبار فلای‌تودی از مراجع رسمی دنبال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *