سامانه «خودنویس» برای تنظیم قرارداد میان موجر و مستاجر راه‌اندازی شد.

سامانه «خودنویس» برای تنظیم قرارداد موجر و مستاجر راه‌اندازی شد

0 نظر


وزیر راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، در جلسه امروز هیأت حکومت اعلام کرد که سامانه “خودنویس” در وزارت راه و شهرسازی راه اندازی شده است. این سامانه به موجرها و مستأجرها امکان می‌دهد قراردادهای خود را به راحتی و رایگان ثبت و تنظیم کرده و شاهدها را نیز امضا کنند. تاکنون ۶۰ هزار قرارداد در این سامانه ثبت شده است و امیدواریم با معرفی محصولات بیشتر، بیشتری از کاربران از این سامانه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز (۲۷ دی ماه) هیأت حکومت در جمع خبرنگاران، گفت: سامانه «خودنویس» در وزارت راه و شهرسازی راه اندازی شده است، که سامانه ثبت رایگان قراردادهای اجاره موجر و مستأجر است.

وی افزود: در خودنویس، موجرها و مستاجرها می‌توانند به راحتی و رایگان قراردادهای خود را تنظیم و ثبت کنند و شاهدها هم آن را امضا کنند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تاکنون در سامانه ۶۰ هزار قرارداد ثبت شده و کد رهگیری صادر شده است. طبیعتاً هنوز معرفی محصولات زیادی روی این سامانه نکرده‌ایم و در انتظار آن هستیم تا اشکالات آن را که به صورت طبیعی برای هر سامانه‌ای به وجود می‌آید، برطرف کنیم. امیدواریم کاربران بیشتری از این سامانه استقبال کنند.


سامانه “خودنویس” در وزارت راه و شهرسازی راه اندازی شده است. این سامانه امکان ثبت رایگان قراردادهای اجاره موجر و مستأجر را فراهم می‌کند. تاکنون ۶۰ هزار قرارداد در این سامانه ثبت شده است. امیدواریم کاربران بیشتری از این سامانه استقبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *