ساعت کار نگارخانه هنر هفتم در نوروز تعیین شد

ساعت کار موزه سینما در نوروز مشخص شد


در ایام نوروز، تالارهای نگارخانه سینمای ایران به علاقمندان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ میزبانی می‌کنند. سالن‌های سینمایی نگارخانه نیز از ساعت ۱۱ ظهر اثر سینمایی‌های سینمایی تهران را نمایش می‌دهند. همچنین، در ماه مبارک رمضان، درب‌های نگارخانه از ۹ صبح تا ۲۳ به روی گردشگران باز می‌شود. عمارت نگارخانه سینمای ایران، با قدمت ۲۰۰ ساله، یکی از قدیمی‌ترین بناهای تاریخی پایتخت است که به دستور محمدشاه قاجار ساخته شده و دارای باغ ایرانی در بخش میانی می‌باشد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی نگارخانه هنر هفتم، تالارهای نگارخانه سینمای ایران در ایام نوروز همه روزه به جز اول، دوازدهم و سیزدهم فروردین از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ میزبان علاقمندان است.

سالن‌های سینماهای نگارخانه (هنر هفتم توگراف، هنر هفتم فردوس، هنر هفتم تمدن) نیز از ساعت ۱۱ ظهر اثر سینمایی‌های سینمایی مندرج در جدول اکران سینماهای تهران را نمایش می‌دهند.

با توجه به ایام ماه مبارک رمضان درب‌های محوطه این مجموعه فرهنگی- تاریخی از ۹ صبح تا ۲۳ (۱۱ شب) به روی گردشگران و علاقمندان باز خواهد بود.

عمارت نگارخانه سینمای ایران قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و یکی از قدیمی‌ترین بناهای تاریخی پایتخت است که به دستور محمدشاه قاجار ساخته شد و در بخش میانی یک باغ ایرانی قرار گرفته است.


بازدید از تالارهای نگارخانه سینمای ایران در ایام نوروز امکان پذیر است. سالن‌های سینماهای نگارخانه نیز اثر سینمایی‌های سینمایی را به نمایش می‌گذارند. در ماه مبارک رمضان نیز درب‌های محوطه نگارخانه سینمای ایران از صبح تا شب باز خواهد بود. عمارت نگارخانه سینمای ایران با قدمت ۲۰۰ ساله یکی از قدیمی‌ترین بناهای تاریخی پایتخت محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *