تعیین ساختار تخصیص سهمیه گازوییل برای وسایل نقلیه برون‌شهری

سازوکار تخصیص سهمیه گازوییل وسایل نقلیه برون‌شهری تعیین شد

0 نظر


در جلسه علنی نمایندگان پارلمان، در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳ کل کشور، بند الحاقی ۳ تبصره ۴ لایحه به تصویب رسید. طبق این مصوبه، وزارت منابع هیدروکربن موظف است سهمیه اعتباری منابع هیدروکربن و گاز برای وسایل نقلیه برون شهری را بر اساس میزان پیمایش هر وسیله نقلیه در دوره زمانی مشخص و با توجه به شرایط اقلیمی محاسبه و تعیین کند. همچنین وزارت راه و شهرسازی و فرماندهی نیروی انتظامی نیز مکلف هستند تمام تجهیزات مورد نیاز برای اجرای حکم این بند را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، نمایندگان پارلمان در جلسه علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه اول بهمن ماه) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳ کل کشور در بخش درآمدی، بند الحاقی ۳ تبصره ۴ لایحه را به تصویب رساندند.

مطابق با این مصوبه، وزارت منابع هیدروکربن مکلف است سهمیه اعتباری منابع هیدروکربن گاز به کلیه وسایل نقلیه برون شهری را بر اساس میزان پیمایش هر وسیله نقلیه در دوره زمانی مشخص و متناسب با شرایط اقلیمی محاسبه و تعیین کند.

همچنین وزارت راه و شهرسازی و فرماندهی نیروی انتظامی مکلفند حسب مورد تمام تجهیزات مورد نیاز برای این اجرای حکم این بند را فراهم کنند.


نمایندگان پارلمان در جلسه علنی تصمیم گرفتند که بند الحاقی ۳ تبصره ۴ لایحه برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳ کل کشور را تصویب کنند. با این تصمیم، وزارت منابع هیدروکربن موظف است سهمیه اعتباری منابع هیدروکربن گاز را بر حسب میزان پیمایش هر وسیله نقلیه در دوره زمانی مشخص و به شرایط اقلیمی مناسب محاسبه و تعیین کند. همچنین وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی موظفند تمام تجهیزات مورد نیاز برای اجرای این بند را فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *