دستگیری سارق قطعات وسایل نقلیه در سنندج

سارق قطعات خودرو در سنندج دستگیر شد


پس از وقوع چندین سرقت قطعات وسایل نقلیه در شهرستان سنندج، مأموران پلیس آگاهی استان کردستان با اشراف اطلاعاتی، یک سارق قطعات وسایل نقلیه را شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند. در تحقیقات انجام شده، متهم به ۲۰ فقره سرقت قطعات وسایل نقلیه اعتراف کرده است و یک مالخر نیز در این ارتباط دستگیر شده و پرونده به مراجع قضائی ارجاع شده است.

سرهنگ لطف‌اله دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات وسایل نقلیه در شهرستان سنندج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی یک سارق قطعات وسایل نقلیه را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم به ۲۰ فقره سرقت قطعات وسایل نقلیه اعتراف کرد، گفت: در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.


با در نظر گرفتن تقویت اطلاعات، سارق کالاهای وسایل نقلیه شناسایی شد و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، دستگیر شد. تحقیقات نشان می‌دهد که متهم به ۲۰ حمله سرقت کالاهای وسایل نقلیه اعتراف کرده است و یک تاجر همچنین دستگیر شد. این پرونده به مراجع قضائی ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *