حکومت برنامه‌ریزی برای ساخت یک میلیون و ۹۳۵ هزار واحد مسکونی را در دستور کار قرار داد.

ساخت یک میلیون و ۹۳۵ هزار واحد مسکونی در دستور کار دولت


در جریان دور دوم مسافرت استانی حکومت سیزدهم به استان زنجان، رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی با حضور در جشن واگذاری واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن، اعلام کردند که حکومت برای ساخت بیش از یک میلیون واحد مسکونی در این استان طرح ریزی کرده است. این واحدها در قالب‌های مختلف از جمله حمایتی، روستایی و بافت‌های فرسوده ساخته خواهد شد. مسئولان ابراز خرسندی کردند که در بازدید حاضر، پیشرفت‌های ملموسی در حوزه مسکن به دست آمده است و در حاصل این زحمات تاکنون، ۷۱۸۳ واحد مسکونی در زنجان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مهرداد بذرپاش صبح شنبه در جریان دور دوم مسافرت استانی حکومت سیزدهم به استان زنجان، در حاشیه واگذاری واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان که با حضور رئیس‌جمهور انجام شد، در جمع خبرنگاران گفت: حکومت عزم خود را برای ساخت یک میلیون و ۹۳۵ هزار واحد مسکونی جزم کرده است.

وی یادآور شد: این تعداد واحد مسکونی قرار است در قالب‌های مختلف از جمله حمایتی، روستایی، بافت فرسوده و نیز زمین‌های روستایی احداث شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه زنجان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به شمار می‌رود، ادامه داد: خوشبختانه در بازدیدی که امروز به عمل آمد، مشاهده کردیم که با همت مدیران استان اتفاقات خوبی در حوزه مسکن روی داده و پروژه‌ها در این زمینه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه، هدف‌گذاری حکومت در دو سال گذشته برای ساخت مسکن را ۲۷ هزار واحد در استان زنجان اعلام کرد و گفت: در همین راستا عملیات ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده و امروز نیز شاهد برگزاری آئین بهره‌برداری از ۷۱۸۳ واحد مسکونی در زنجان بودیم.


حکومت سیزدهم عزم خود را برای ساخت یک میلیون و ۹۳۵ هزار واحد مسکونی جزم کرده است. این تعداد واحد مسکونی قرار است در قالب‌های مختلف از جمله حمایتی، روستایی، بافت فرسوده و نیز زمین‌های روستایی احداث شود. زنجان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به شمار می‌رود. در بازدیدی که امروز به عمل آمد، مشاهده کردیم که با همت مدیران استان اتفاقات خوبی در حوزه مسکن روی داده و پروژه‌ها در این زمینه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است. هدف‌گذاری حکومت در دو سال گذشته برای ساخت مسکن را ۲۷ هزار واحد در استان زنجان اعلام کرد و در همین راستا عملیات ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده و امروز نیز شاهد برگزاری بهره‌برداری از ۷۱۸۳ واحد مسکونی در زنجان بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *