زنجان دارای ظرفیت و منابع غنی در حوزه زراعت و تولیدی است

زنجان ظرفیت و ثروت‌های خوبی در کشاورزی و صنعت دارد


در مسافرت به زنجان، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، در دیدار آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، اظهار کرد که زنجان فرصت‌های قابل توجهی برای توسعه و پیشرفت دانش بنیان‌ها در حوزه‌های صنعتی و زراعت دارد و افراد باهوش و مستعدی را در خود پرورش داده و زنجان ظرفیت و ثروت‌های خوبی در زراعت و تولیدی دارد. همچنین، فاز دوم مرکز پیشرفت هاب فروش خارجی محصولات زراعت شمال‌غرب با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی افتتاح شد که می‌تواند نقش مهمی در زنجیره غذایی داشته باشد و ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک به عنوان محصول جدید شرکت ایران تراسفو نیز در این رویداد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی ظهر شنبه در مسافرت خود به زنجان در دیدار آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: زنجان در حوزه‌های مختلف صنعتی و زراعت فرصت‌های قابل توجهی برای توسعه و پیشرفت دانش بنیان‌ها دارد.

معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان رئیس‌جمهور افزود: زنجان افراد باهوش و مستعدی را در خود پرورش داده و فرصت‌های بسیاری در تامین مالی دارد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه خاک خوب، اصالت و غذای پاک، انسان پاک تربیت می‌کند، ادامه داد: زنجان ظرفیت و ثروت‌های خوبی در زراعت و تولیدی دارد.

وی با بیان اینکه طبق سازوکار تعریف شده مسایل شرکت های دانش بنیان از جمله مجوزهای مورد نیاز و تامین منابع در فرصت زمانی کوتاهی حل و فصل می شود، افزود: واحدهای دانش بنیان استان زنجان در زمینه ساخت و ساز محصولات فناورانه حرکت های خوبی کرده اند و امیدواریم در آینده شاهد درخشش و رشد و توسعه بیشتر این واحدها باشیم.

فاز دوم مرکز پیشرفت هاب فروش خارجی محصولات زراعت شمال‌غرب افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، فاز دوم مرکز پیشرفت هاب فروش خارجی محصولات زراعت شمال‌غرب افتتاح شد روز شنبه با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان رئیس‌جمهور افتتاح شد.

اولین مرکز پیشرفت تخصصی هاب صادراتی و زراعت شمال‌غرب بر فرآیند فیزیولوژی و فناوری پس از برداشت محصولات از نحوه برداشت تا انبارمانی، بسته بندی و فروش خارجی، بازاررسانی متمرکز است. این مرکز می‌تواند در عرصه زنجیره غذایی نقش، بسزایی داشته باشد و با برگزاری رویدادهای تخصصی به شرکت نوپا‌ها به صورت فیزیکی و عملی کمک کند تا به شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل شوند.

رییس مرکز پیشرفت های صادراتی محصولات زراعت شمال‌غرب کشور امروز در آیین بهره برداری از این طرح با بیان اینکه ۱۳ واحد فناوری حوزه زراعت در این مرکز مستقر است، اظهار کرد: این مرکز در نقش شتاب دهنده برای واحدهای فناور در حوزه زراعت است.

مهدی شجاعی تلاش و دغدغه این مجموعه را افزایش ساخت و ساز محصولات صادراتی در بخش زراعت دانست و گفت: برای راه اندازی مرکز پیشرفت های صادراتی محصولات زراعت زنجان بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک به عنوان محصول جدید شرکت ایران تراسفو که برای اولین بار در کشور ساخت و ساز شده است، روز شنبه با حضور معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان رئیس‌جمهور رونمایی شد.


حوزه‌های مختلف صنعتی و زراعت فرصت‌های قابل توجهی برای توسعه و پیشرفت دانش بنیان‌ها دارد. زنجان افراد باهوش و مستعدی را در خود پرورش داده و فرصت‌های بسیاری در تامین مالی دارد. زنجان ظرفیت و ثروت‌های خوبی در زراعت و تولیدی دارد. واحدهای دانش بنیان استان زنجان در زمینه ساخت و ساز محصولات فناورانه حرکت های خوبی کرده اند و امیدواریم در آینده شاهد درخشش و رشد و توسعه بیشتر این واحدها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *