در ایران زمین رایگان به کدام خانواده‌ها اهدا می‌شود؟

زمین رایگان به چه خانواده‌هایی داده می‌شود؟

0 نظر


در جلسه نوبت عصر پارلمان، نمایندگان با تصویب بند الحاقی ۲ تبصره ۱۳ به لایحه برنامه‌ریزی مالی سال ۱۴۰۳ موافقت کردند. این بند الحاقی بر اساس مقررات حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی را مکلف می‌کند تا به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال، یک قطعه زمین را به صورت رایگان اختصاص دهد. این اقدام به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، نمایندگان پارلمان در جلسه نوبت عصر روز (سه‌شنبه ۳ بهمن ماه) در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه‌ریزی مالی سال ۱۴۰۳ در بخش درآمدی، با تصویب بند الحاقی ۲ تبصره ۱۳ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در مقررات حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.


پس از بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه‌ریزی مالی سال ۱۴۰۳ در بخش درآمدی، نمایندگان پارلمان با تصویب بند الحاقی ۲ تبصره ۱۳ این لایحه، موافقت کردند. بر اساس این بند، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین به صورت رایگان به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد. هدف از این تصمیم، حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *