مدعی «زلنسکی» سقوط ۳ جنگنده روسی را ادعا کرد!

«زلنسکی» مدعی سرنگونی ۳ جنگنده روسی شد!


در این متن دیجیاتور اعلام کرده است که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین ادعا کرده است که ارتش کی‌یف ۳ جنگنده روسیه را سرنگون کرده است. او تشکر کرده و اعلام کرده است که هیچ حمله روسیه به اوکراین بدون پاسخ نخواهد ماند. این ادعا توسط سوری ایگنات سخنگوی نیروی هوایی ارتش اوکراین تایید شده است. همچنین در این متن بیان شده است که اظهارات و حرف‌های زلنسکی ولودیمیر (رییس جمهور اوکراین) با آنچه به طور رسمی در نشست‌های مطبوعاتی و مصاحبه‌ها و همچنین تازه‌ترین گفت‌وگوی او مطرح می‌شود، به مراتب تطابق کمتری دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین با انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی مدعی سرنگونی ۳ جت جنگنده روسیه توسط نیروی هوایی کشورش شد!

بر اساس ادعای رییس جمهور اوکراین، ارتش کی یف ۳ فروند جت جنگنده سو-۳۴ نیروی هوایی روسیه را در منطقه «خرسون» سرنگون کرده است!

زلنسکی با تشکر از نیروی هوایی کشورش اضافه کرد که هیچ حمله روسیه به اوکراین بدون پاسخ نخواهد ماند.

از سوی دیگر سوری ایگنات، سخنگوی نیروی هوایی ارتش اوکراین سرنگونی همزمان ۳ فروند جت سو-۳۴ روسیه را تایید کرد!

ادعای زلنسکی در حالی مطرح می شود که «پل ران‌زیمر» معاون سردبیر مطبوعات بیلد پیشتر در گزارشی اعلام کرد در حالی که حکومت کی‌یف تصویری مثبت از موقعیت و شرایط این کشور در جبهه منازعه با روسیه به تصویر می‌کشد، مقامات ارشد اوکراین در جلسات محرمانه شرایط را عکس این تصویرسازی توصیف می‌کنند.

ران‌زیمر در بستر نرم‌افزاری مجازی ایکس (توییتر سابق) نوشت که به‌تازگی از مسافرت سه روزه به اوکراین و ملاقات با رستم اومروف، وزیر دفاع و سایر مقامات دولتی و امنیتی این کشور بازگشته است.

وی ادامه داد: اظهارات و حرف‌های آنها با آنچه به طور رسمی در نشست‌های مطبوعاتی و مصاحبه‌ها و همچنین تازه‌ترین گفت‌وگوی ولودیمیر زلنسکی (رییس جمهور اوکراین) مطرح می‌کنند، به مراتب تطابق کمتری دارد.

مسئول ارشد این مطبوعات مطرح آلمانی همچنین نوشته است دو فردی که در جلسه خصوصی با او صحبت کرده‌اند، «به وضوح چندین مشکل عمده را برای کی‌یف ترسیم کردند که به گفته آنها در حال حاضر، شانس موفقیت اقدامات تهاجمی اوکراین اندک است.»


در نتیجه، طبق ادعای ولودیمیر زلنسکی، سه فروند جت جنگنده سو-۳۴ روسیه در منطقه “خرسون” توسط نیروی هوایی اوکراین سرنگون شده است. او از نیروی هوایی اوکراین تشکر کرده و اعلام کرده است که هیچ حمله از سوی روسیه به اوکراین بدون پاسخ نخواهد ماند. همچنین، سوری ایگنات، سخنگوی نیروی هوایی ارتش اوکراین، این سرنگونی را تایید کرده است. ادعای زلنسکی در حالی مطرح می‌شود که مقامات ارشد اوکراین در جلسات محرمانه شرایط واقعی کشور را توصیف می‌کنند، که با تصویرسازی مثبت حکومت کی یف در گزارش‌ها مغایرت دارد. همچنین، ران‌زیمر اظهار می‌کند که گفت‌وگوها و اظهارات مقامات اوکراین و زلنسکی با گفته‌ها و ادعاهای او تناسب کمتری دارد. مسئول ارشد مطبوعات آلمانی نیز به وضوح مشکلاتی را برای کی‌یف ترسیم کرده و اظهار می‌کند که شانس موفقیت اقدامات تهاجمی اوکراین کم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *