وقوع لرزه‌نگاری امروز بهاباد در روستای بی‌جمعیت

زلزله امروز بهاباد در روستای خالی از سکنه رخ داد


امروز در منطقه‌ای بین روستای جوادیه و خالی از سکنه در بخش مرکزی بهاباد ، لرزه‌نگاری‌ای رخ داد. خوشبختانه، این لرزه‌نگاری هیچ خسارت جانی یا مالی نداشته است و کانون آن بیرون از مناطق مسکونی و در مناطق بیابانی قرار داشته است. برای بررسی خسارت احتمالی، یک تیم از امدادگران و نجاتگران هلال احمر بهاباد به منطقه اعزام شده است. بهاباد شهری است که روی گسل‌های لرزه‌نگاری قرار دارد و هر سال چندین لرزه‌نگاری در این منطقه رخ می‌دهد که بسیاری از آنها ملموس نمی‌باشند.

نعمت الله قاسمی در گفتگو با خبرنگار دیجیاتور اظهار کرد: لرزه‌نگاری امروز بهاباد در منطقه‌ای بین روستای خالی از سکنه جوادیه از توابع بخش مرکزی بهاباد رخ داده که خوشبختانه این زمین لرزه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه کانون این لرزه‌نگاری خارج از محدوده مسکونی و در مناطق بیابانی بوده است، افزود: در عین حال برای بررسی خسارت احتمالی، یک تیم ارزیاب از امدادگران و نجاتگران هلال احمر بهاباد به منطقه اعزام شدند.

قاسمی یادآور شد: شهرستان بهاباد روی گسل لرزه‌نگاری قرار دارد و سالانه چندین لرزه‌نگاری کوچک و بزرگ در این شهرستان اتفاق می‌افتد که بسیاری از آنها احساس نمی‌شود.


لرزه‌نگاری امروز بهاباد در منطقه‌ای بین روستای خالی از سکنه جوادیه از توابع بخش مرکزی بهاباد رخ داده است. این زمین لرزه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشته است. کانون این لرزه‌نگاری خارج از محدوده مسکونی و در مناطق بیابانی بوده است. برای بررسی خسارت احتمالی، یک تیم ارزیاب از امدادگران و نجاتگران هلال احمر بهاباد به منطقه اعزام شدند. شهرستان بهاباد روی گسل لرزه‌نگاری قرار دارد و سالانه چندین لرزه‌نگاری کوچک و بزرگ در این شهرستان اتفاق می‌افتد که بسیاری از آنها احساس نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *