زبان آثار خلاقانه بیانگرترین زبان‌ها است

زبان هنر گویاترین زبان‌ها است


در آئین رونمایی از “نماهنگ کردستان من”، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، این اثر را فاخر و زیبا دانست و تشکر کرد. وی با اشاره به اهمیت زبان آثار خلاقانه برای انتقال مفاهیم به مخاطبان، بیان کرد که اثر ادبی و نوشته همیشه نمی‌تواند به خوبی و شفافیتی که یک اثر سینمایی، متن تئاتر یا نماهنگ داشته باشد، مفاهیم را به مخاطب رسانده، و در نهایت ایرانی بودن و مرزدار بودن کردستانی‌ها را تقدیر و قدردانی کرد. هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز این اثر را یک کار هنری دانست و تأکید کرد که آن تحول زیادی در بین دانش‌آموزان ایجاد کرده است. او نیز از کودکان و نوجوانانی که در ساخت این اثر شرکت کرده‌اند تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر شنبه در آئین رونمایی از «نماهنگ کردستان من» که با حضور جمعی از مسؤولان، والدین و دانش‌آموزان در هنر هفتم بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نماهنگ کردستان من اثری فاخر و زیبا بود که امروز رونمایی شد و جا دارد از عوامل و بانیان این اثر تقدیر کنیم.

وی افزود: فقط با زبان آثار خلاقانه است که چه اکنون و چه در آینده می‌توان مفاهیم و هر آنچه که قرار است به مخاطبی منتقل شود.

استاندار کردستان یادآور شد: زبان آثار خلاقانه گویاترین زبان‌ها است و اثر ادبی و نوشته به اندازه یک اثر سینمایی، متن تئاتر و نماهنگ نمی‌تواند مفاهیم را به مخاطب برساند.

زارعی‌کوشا کردستان را جان ایران خواند و گفت: کردستانی‌ها و کُردها از اصیل‌ترین و ایرانی‌ترین اقوام هستند که هر کُردی در هر جایی از دنیا باشد، ریشه آن به ایرانی برمی‌گردد.

وی ایرانی بودن و مرزدار بودن را افتخار کردستانی‌ها دانست و گفت: کردستانی‌ها با غیرت و شجاعت و دفاع از مرزها نگذاشتند حتی وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

استاندار کردستان همچنین از نوجوانان و نونهالانی که در خلق این اثر زحمت کشیدند قدردانی کرد و بیان داشت: امیدوام این عزیزان آینده کردستان را بسازند تا افتخار کنیم که کردستانی پیشرفته و سربلند داریم.

هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این آئین نماهنگ «کردستان من» را یک کار هنری خواند و اظهار کرد: کودکانی که در این نماهنگ هنرنمایی کردند هر کدام خود یک هنرمند محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: «نماهنگ کردستان من» تحول و شور و هیجان زیادی میان دانش‌آموزان ایجاد کرده است و هر اداره و نهادی تمایل به انجام کار فرهنگی و همکاری با آموزش و پرورش را داشته باشد، کمک خواهیم کرد.
در پایان این مراسم از کودکان و نوجوانان خالق این اثر تقدیر شد.


نماهنگ کردستان من اثری فاخر و زیبا است که امروز رونمایی شد و جا دارد از عوامل و بانیان این اثر تقدیر کنیم. زبان آثار خلاقانه گویاترین زبان‌هاست و اثر ادبی و نوشته به اندازه یک اثر سینمایی، متن تئاتر و نماهنگ نمی‌تواند مفاهیم را به مخاطب برساند. کردستانی‌ها و کُردها از اصیل‌ترین و ایرانی‌ترین اقوام هستند که هر کُردی در هر جایی از دنیا باشد، ریشه آن به ایرانی برمی‌گردد. کردستانی‌ها با غیرت و شجاعت و دفاع از مرزها نگذاشتند حتی وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد. نماهنگ کردستان من تحول و شور و هیجان زیادی میان دانش‌آموزان ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *