مقام عالی رتبه با کادر درمانی بیمارستان علوی مراوه تپه دیدار کرد.

رییس جمهور با کادر درمانی بیمارستان علوی مراوه تپه دیدار کرد


سید ابراهیم رئیسی پس از سخنرانی در مصلی شهر مراوه تپه، با حضور در بیمارستان علوی این شهر دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، رئیس بیمارستان به مسائل مربوط به خدمات به مردم و مشکلات پرستاران پرداخت و رئیسی قول داد مشکلات کادر درمان با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سید ابراهیم رئیسی پس از دیدار با مردم و سخنرانی در مصلی شهر مراوه تپه، با حضور در بیمارستان علوی مراوه تپه با کارکنان و پرسنل بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید رضایی راد، رئیس بیمارستان علوی در خصوص راهکار تقویت بیمارستان در خدمت رسانی به مردم ولایتمدار مراوه تپه سخنانی بیان کرد و در ادامه مواردی چون مشکلات پرستاران در خصوص تعرفه پرستاری و فوق العاده مرزی مطرح شد.

رئیسی ضمن خسته نباشید و خدا قوت به کادر درمان بیمارستان علوی که در شهر مرزی مراوه تپه مشغول انجام خدمت به مردم هستند قدردانی کرده و قول مساعد داد مشکلات کادر درمان با جدیت پیگیری خواهد شد.


بعد از دیدار با مردم و سخنرانی در مصلی شهر مراوه تپه، سید ابراهیم رئیسی با کارکنان و پرسنل بیمارستان علوی مراوه تپه دیدار و گفتگو کرد. در این بازدید، رضایی راد، رئیس بیمارستان علوی در خصوص راهکار تقویت بیمارستان در خدمت رسانی به مردم ولایتمدار مراوه تپه سخنانی بیان کرد و در ادامه مواردی چون مشکلات پرستاران در خصوص تعرفه پرستاری و فوقالعاده مرزی مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *