رکوردشکنی گروه منابع هیدروکربن و گاز در سال 1402

رکوردشکنی گروه نفت و گاز در سال ۱۴۰۲


در این متن، وزارت منابع هیدروکربن اعلام کرده است که با آغاز ماه مبارک رمضان، سالی پر از تحولات و افتخارآفرینی برای تولیدی منابع هیدروکربن را به پایان می‌برد. این بخش تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان تولیدی منابع هیدروکربن و موفقیت‌های بی‌شماری را در دستاوردهای اخیر این تولیدی ذکر کرده و همچنین از نقش توسعه دیپلماسی انرژی در این موفقیت‌ها نیز یاد کرده است. از این دستاوردها می‌توان به افزایش ساخت و ساز و فروش خارجی منابع هیدروکربن در شرایط محدودیت‌های بین‌المللی، برداشت گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی و امضای قراردادهای توسعه میدان‌های نفتی با پیمانکاران داخلی اشاره کرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از وزارت منابع هیدروکربن، در بخشی از پیام جواد اوجی آمده است: با یا «مقلب‌القلوب» آغاز می‌کنیم سالی را که در رکاب ماه مبارک رمضان قرار گرفت. رمضانی که خود جلا دهنده همه دل‌هاست و با تمنای «احسن الحال» به پایان می‌رسانیم سالی را که سراسر تحول بود و افتخارآفرینی برای خانواده بزرگ تولیدی منابع هیدروکربن، صنعتی که با بهره‌گیری از دانش متخصصان و نیز توان علمی و فنی شرکت‌های دانش‌بنیان، موفقیت‌های بی‌شماری در کارنامه درخشان خود به ثبت رساند.

افزایش ساخت و ساز و فروش خارجی منابع هیدروکربن در شرایط محدودیت‌های بین‌المللی، رکوردشکنی گروه منابع هیدروکربن و گاز که بالاترین رشد در میان بخش‌های دیگر دانش مالی ملی بود، برداشت گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی، بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در کشور، آغاز ساخت و ساز از میدان‌های سپهر و جفیر، اجرای طرح ملی فشار افزایی پارس جنوبی و امضای قراردادهای بزرگ توسعه میدان‌های نفتی با پیمانکاران داخلی در اسفندماه که یادآور ملی شدن تولیدی منابع هیدروکربن است، همگی به‌عنوان حاصل تلاش بی‌دریغ شما کارکنان شریف تولیدی منابع هیدروکربن و به‌مثابه گوهری درخشان در مطالعات تاریخی ایران زمین خواهند درخشید.

در این میان اما نباید از نقش ارزنده توسعه دیپلماسی انرژی در حکومت سیزدهم غافل بود؛ موضوعی که امضای تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی ارزشمند را برای کشور به ارمغان آورد که ان‌شاءالله به‌زودی شاهد نتایج حیاتی آن در رونق ساخت و ساز خواهیم بود. همکاران و همراهان شریف، بر همگان روشن است که همه این دستاوردها تنها گوشه‌ای از هزاران میوه و ثمره تلاش و مجاهدت شما برادران و خواهران گرامی در تولیدی راهبردی منابع هیدروکربن است.


موفقیت‌های بی‌شمار در تولیدی منابع هیدروکربن در سال گذشته، نتیجه تلاش بی‌دریغ کارکنان این تولیدی بود. افزایش ساخت و ساز و فروش خارجی منابع هیدروکربن در شرایط محدودیت‌های بین‌المللی، رکوردشکنی گروه منابع هیدروکربن و گاز و برداشت گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی از جمله دستاوردهای مهم بود. همچنین امضای قراردادهای بزرگ توسعه میدان‌های نفتی با پیمانکاران داخلی و ملی شدن تولیدی منابع هیدروکربن نشان از پیشرفت‌های چشمگیر این تولیدی در ایران دارد. توسعه دیپلماسی انرژی نیز نقش مهمی در این موفقیت‌ها داشته است و امیدواریم که این نتایج حیاتی برای کشور به زودی مشخص شود. این همه پیشرفت و توسعه نشان از تلاش و مجاهدت بی‌وقفه کارکنان و همکاران در تولیدی منابع هیدروکربن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *