معرفی پویش “با انرژی”

رونمایی از پویش «با انرژی»


در این متن آمده است که فن آوری‌های قدیمی دیگر پاسخگو نیستند و باید از فناوری‌های جدید مانند AI استفاده کرد. مدیرعامل شرکت توانیر امیدوار است که با رویکرد جدید، بتواند موفقیت‌های بیشتری در تولیدی برق به دست آورد. او همچنین اظهار کرده است که برای تامین برق مشترکان در تابستان گرم و طولانی امسال، برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته‌اند و در ضمن طرح هوشمندسازی ادارات نیز تا تابستان پایان می‌یابد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی، با بیان اینکه فن آوری‌های قبل دیگر پاسخگو نیست و باید خودمان را به ابزارهای جدید مجهز کنیم، تصریح کرد: استفاده از AI و ابزارهای ارتباطی جدید یکی از این ابزارها است که باید به وسیله آن بتوانیم اقشار مختلف با سلایق مختلف و گروه‌های مصرف را در جریان فعالیت‌های تولیدی برق قرار دهیم.

وی با بیان اینکه براساس پیش بینی‌های پیش‌بینی آب و هوا سال‌جاری تابستان بسیار گرم و طولانی در انتظار ما است، گفت: تمام برنامه ریزی ها برای تأمین برق مشترکان در این شرایط تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اظهار امیدواری نسبت به اینکه رویکرد جدید توأم با موفقیت‌های بیشتر برای تولیدی برق باشد، در ادامه تاکید کرد: به جز فعالیت‌هایی که با استفاده از ظرفیت‌های این طرح‌ها انجام می‌شود، گروه‌های مصرف هم مشخص شده و برای هریک برنامه جداگانه تدوین و اجرا خواهد شد. به طور مثال اگر امسال مشترکان زراعت با ٥ ساعت همکاری با تولیدی برق، برق رایگان دریافت می‌کردند، برای سال پیش رو به این طرح اهرم‌های تشویقی هم اضافه شده که میزان پاداش این مشارکت پرداخت شود.

رجبی مشهدی در پایان از کامل شدن طرح هوشمندسازی ادارات تا تابستان خبر داد.


مصطفی رجبی مشهدی با بیان ضرورت استفاده از فن آوری‌های جدید از جمله AI و ابزارهای ارتباطی جدید برای توسعه تولیدی برق تأکید کرد. او پیش بینی کرد که تابستان امسال بسیار گرم و طولانی خواهد بود و برنامه‌های تأمین برق برای مشترکان بر اساس این پیش بینی‌ها تنظیم شده است. او امیدوار است که این رویکرد جدید به همراه برنامه‌های تشویقی جدید برای گروه‌های مختلف مصرف، به موفقیت‌های بیشتر در تولیدی برق منجر شود. به علاوه، او اعلام کرد که طرح هوشمندسازی ادارات تا تابستان به پایان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *