کجا انجام شد روند مبادله اسیران؟ اولمرت: اهداف منازعه به دست نمی‌آید.

روند مبادله اسیران به کجا انجامید؟ اولمرت: اهداف جنگ محقق نمی‌شود


در این متن، درباره گفتگوهای دیپلماتیک غیرمستقیم مبادله اسیران بین رژیم صهیونیستی و حماس، گزارش‌های مختلفی ارئه شده است. بر اساس این گزارش‌ها، اختلافات بین اسراییل و حماس زیاد است و گفتگوهای دیپلماتیک هنوز به بن بست نرسیده‌اند. از سوی دیگر، ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، اعلام کرده است که اهداف منازعه غزه محقق نخواهد شد و درخواست کرده است تا منازعه متوقف شود و در ازای آن اسیران برگردانده شوند. اولمرت تاکید کرده است که اسراییل در حال از دست دادن حمایت بین‌المللی است و با فشارهای وارده از سوی آمریکا، به توقف منازعه مجبور خواهد شد. وی افزوده است که آیا منازعه با اسیران زنده متوقف خواهد شد یا به دلیل فشارهای علیه ما با اسیران مرده به سرانجام خواهیم رسید.

به گزارش دیجیاتور به نقل از الجزیره، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به آخرین روند مربوط به گفتگوهای دیپلماتیک غیرمستقیم مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و حماس پرداختند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص به نقل از منابع مذاکره کننده درباره آتش بس اعلام کرد: اختلافات میان اسراییل و حماس زیاد است.

این رسانه صهیونیست در عین حال گزارش داد: مذاکره هنوز به بن بست نرسیده است.

از سوی دیگر ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که اهداف منازعه غزه محقق نخواهد شد.

وی خواستار توقف منازعه در ازای برگردانیدن اسیران این رژیم شد.

اولمرت گفت: اسراییل در حال از دست دادن حمایت بین المللی و در راس آنها آمریکاست که به فشار خود بر نتانیاهو برای توقف منازعه خواهند افزود.

وی افزود: ما به مرحله سرنوشت سازی رسیده ایم یا توقف منازعه با اسیران زنده یا توقف منازعه به سبب فشارهای وارده علیه ما با اسیران مُرده.


گفتگوهای دیپلماتیک مبادله اسیران بین رژیم صهیونیستی و حماس هنوز به بن بست نرسیده است. اسراییل در حال از دست دادن حمایت بین المللی است و این می‌تواند به توقف منازعه و برگرداندن اسیران منجر شود. ایهود اولمرت نیز اعلام کرده که اهداف منازعه غزه در حال حاضر قابل دستیابی نیست و توقف منازعه باید با فشارهای بین‌المللی وارده به اسراییل صورت گیرد. مذاکره ها در حال حاضر همچنان ادامه دارد و اختلافات بین دو طرف هنوز رفع نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *