مسابقه ۶۶ اثر در جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک اردکان

رقابت ۶۶ اثر در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک در اردکان


در گفتگویی با خبرنگار دیجیاتور، امیر مشهدی عباس اعلام کرد که بدین منظور ۶۴۵ اثر حائز شرایط برای بررسی در جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان پذیرفته شده‌اند. این جشنواره شامل ارسال ۲۰۰ اثر از سراسر کشور و بخش‌های بین‌المللی است و همچنین کارگاه‌های آموزشی و جنبی تخصصی برای کودکان و نوجوانان با حضور هنرمندان و اساتید شاخص کشوری هم برگزار خواهد شد. امکان اجرا بر روی تریلی سیار در مناطق محروم نیز برای کسانی که شرایط حضور در محل جشنواره را ندارند، فراهم شده است.

امیر مشهدی عباس در گفتگو با خبرنگار دیجیاتور اظهار کرد: این آثار شامل هشت اثر در بخش نوجوان، ۹ اثر در بخش کودک و ۹ اثر در بخش صحنه نمایش خیابانی، چهار اثر در بخش نقالی و پنج اثر در بخش ایرانی یا خیمه شب بازی، ۱۴ اثر در بخش خردسال و ۱۷ اثر در بخش متن تئاتر نویسی است.

وی افزود: فراخوان جشنواره ۱۷ آبان اعلام شد و تا ۸ دی ماه، هزار و ۲۰۰ اثر از سراسر کشور و بخش بین الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان اضافه کرد: در نهایت ۶۴۵ اثر حائز شرایط برای بررسی در جشنواره از ۳۰ استان کشور و ۹۸ اثر از بخش بین‌الملل از ۴۴ کشور پذیرفته شدند.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جنبی تخصصی برای کودکان و نوجوانان با حضور هنرمندان و اساتید شاخص کشوری را از بخش های جشنواره عنوان کرد.

مشهدی عباس همچنین از اجرا بر روی تریلی سیار در مناطق محروم خبر داد و گفت: این امکان برای کسانی که شرایط حضور در محل جشنواره را ندارند، فراهم شده است.


آثار ارسال شده از سراسر کشور و بخش بین الملل به دبیرخانه جشنواره اعلام شدند. ۶۴۵ اثر حائز شرایط برای بررسی در جشنواره پذیرفته شدند. برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جنبی تخصصی برای کودکان و نوجوانان با حضور هنرمندان و اساتید شاخص کشوری از بخش های جشنواره عنوان شد.امکان اجرا بر روی تریلی سیار در مناطق محروم برای کسانی که شرایط حضور در محل جشنواره را ندارند، فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *