رسیدگی فوری به تعداد ۹۱۲ هکتار از زمین‌های دولتی

رفع تعرض فوری یک‌هزار و ۹۱۲ هکتار از زمین‌های دولتی


در این متن اعلام شده است که در حال حاضر سازمان ملی زمین و مسکن موفق به رفع فوری ۳۶۸۹ مورد تعرض به اراضی دولتی از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه شده است، که مساحت این اراضی بیش از ۱۹۰۰ هکتار بوده است. همچنین، نیروهای یگان حفاظت این سازمان در تمام استان‌های کشور در حال حفاظت از اراضی دولتی در مقابل زمین‌خواری هستند. به طور کلی، استان‌های فارس و تهران بیشترین میزان رفع تعرض به اراضی دولتی را دارند و استان‌های اردبیل و مرکزی بیشترین میزان اجرای احکام را دارند.

به گزارش دیجیاتور، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری سه‌هزار و ۶۸۹ مورد تعرض به اراضی دولتی از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه توسط این یگان در سراسر کشور خبر داد و گفت: مساحت این اراضی بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ هکتار بوده است. در مورد اجرای احکام قطعی نیز در این ۱۱ ماه، ۴۵۶ مورد حکم قطعی به مساحت ۷۶۶ هکتار در کل کشور اجرا شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش مؤثر یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در مبارزه با زمین‌خواری در کشور اضافه‌کرد: نیروهای یگان حفاظت در تمام استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند.

وی بیشترین میزان رفع تعرض به اراضی دولتی را متعلق به استان‌های فارس و تهران دانست و بیشترین میزان اجرای احکام از نظر تعداد را استان‌های اردبیل و مرکزی عنوان کرد.


ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری تعرض به اراضی دولتی خبر داد. مساحت این اراضی بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ هکتار بوده است. اجرای احکام قطعی نیز در این ۱۱ ماه، ۴۵۶ مورد حکم قطعی به مساحت ۷۶۶ هکتار اجرا شده است. معاون وزیر راه و شهرسازی نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن را در مبارزه با زمین‌خواری تحسین کرد. او بیشترین میزان رفع تعرض به اراضی دولتی را متعلق به استان‌های فارس و تهران دانست. همچنین بیشترین میزان اجرای احکام از نظر تعداد را استان‌های اردبیل و مرکزی عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *