رشد ۴۵ درصدی تردد بزرگراه‌ای

رشد ۴۵ درصدی ترانزیت جاده‌ای


رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل بزرگراه‌ای، داریوش امانی اعلام کرد که با وجود محدودیت‌های اعتباری، از ابتدای سال تاکنون از تجهیزات جهادی برای اصلاح و بهبود کیفیت راه‌های کشور استفاده شده است. او از رشد ۴۵ درصدی ترانزیت بزرگراه‌ای، ۱۱ درصدی حمل بار و ۱۴ درصدی مسافر از ابتدای سال خبر داد و از ارائه خدمات مطلوب‌تر، صادقانه و بی‌منت به مردم توسط این سازمان امیدواری کرد.

به گزارش دیجیاتور، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل بزرگراه‌ای، گفت: به‌رغم تمام محدودیت‌های اعتباری، امکانات و تجهیزات با عملکرد جهادی ۱۱ میلیون تن آسفالت در جهت بهبود کیفیت راه‌های کشور از ابتدای سال استفاده شده که نسبت به سنوات گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی رشد ۴۵ درصدی ترانزیت بزرگراه‌ای، رشد بیش از ۱۱ درصدی بار و ۱۴ درصدی مسافر از ابتدای سال‌جاری را از دستاوردهای حوزه راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای برشمرد و افزود: بی‌شک این ارقام اتفاقی نیست و حاصل زحمات یکایک همکارانی است که تمام وظیفه آنها این است که در هر شرایطی خدمت‌رسانی بی‌وقفه و صادقانه داشته باشند و ترانزیت ایمن و روان را برای مردم رقم بزنند.

امانی از ارائه آموزش‌های روز دنیا، بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و سامانه‌های نوین، ارائه خدمات مستمر در رخصتی نوروز، سفرهای تابستانی، جابه‌جایی حجم عظیم زائران اربعین حسینی و فعالیت‌های عمرانی را از دیگر اقدامات این سازمان عنوان و ابراز امیدواری کرد مجموعه سازمان راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای همواره توفیق ارائه خدمات مطلوب‌تر، صادقانه و بی‌منت به مردم را داشته باشد.


با رشد آسفالت ۱۱ میلیون تن از ابتدای سال، ترانزیت بزرگراه‌ای ۴۵ درصد، بار ۱۱ درصد و مسافر ۱۴ درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *