رسیدن ۲۰ گروه به مرحله نهایی مسابقه سرود روستایی رضوی

راه‌یابی ۲۰ گروه به مرحله نهایی سرود روستایی رضوی


در بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، ۶۰ گروه آثار خود را ارسال کرده اند که بعد از پایش اولیه ۲۰ اثر برگزیده به محل برگزاری جشنواره دعوت شده‌اند. این اثار با موضوعات امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی شاهچراغ خواهند بود و شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلفی اعم از چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، خراسان رضوی، هرمزگان و تهران حضور خواهند داشت. این جشنواره در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال و در دو بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد و اختتامیه آن پس از پایان ماه مبارک رمضان در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، سید مجتبی ذبیحی دبیر جشنواره سرود روستایی رضوی گفت: با توجه به فراخوان ارسالی به سراسر کشور ۶۰ گروه آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. پس از پایش اولیه آثار با توجه به رای هیات داوران، ۲۰ اثر مورد پذیرش قرار گرفت تا با دعوت به محل برگزاری جشنواره اثر خود را اجرا کنند.

دبیر جشنواره سرود روستایی رضوی بیان کرد: ۲۰ اثر برگزیده با ۳ موضوع امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی ملقب به شاهچراغ آثار خود را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند. شرکت‌کنندگان در این جشنواره از استان‌های چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، خراسان رضوی، هرمزگان و تهران خواهند بود.

وی درباره رده سنی برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال و در ۲ بخش دختران و پسران برپا خواهد شد. در مجموع این جشنواره در ۴ بخش برگزار شده و در هر قسمت ۳ تیم برگزیده خواهند شد.

ذبیحی درباره زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره گفت: با توجه به اعلام بنیاد بین‌المللی جشنواره امام رضا (ع) اختتامیه این جشنواره بعد از پایان ماه مبارک رمضان به میزبانی هرمزگان برگزار خواهد شد.


بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، بیست گروه آثار خود را ارسال کرده و ۲۰ اثر مورد پذیرش قرار گرفته‌اند. این اثار با موضوعات مختلف مانند امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را به نمایش می‌گذارند. افراد شرکت‌کننده در این جشنواره از استان‌های مختلفی مانند چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، خراسان رضوی و تهران می‌آیند. این جشنواره در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال برگزار خواهد شد و تیم‌های برگزیده در هر بخش انتخاب خواهند شد. اختتامیه این جشنواره بعد از پایان ماه مبارک رمضان در هرمزگان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *