معرفی دو عضو جدید در شورای میراث عمومی

دو عضو جدید شورای فرهنگ عمومی معرفی شدند


در این متن آمده است که با تأیید رئیس‌جمهور، دو نفر جدید به عنوان اعضای حقیقی شورای میراث عمومی معرفی شدند. علیرضا شجاعی زند و علیرضا مختارپور قهرودی به جای مرحوم عماد افروغ و وحید جلیلی انتخاب شدند. این تصمیم در جلسه شورای عالی تحول اساسی فرهنگی تصویب شده و از سوی رئیس‌جمهور به شورای میراث عمومی ابلاغ شد.

به گزارش دیجیاتور، بر اساس ماده ۹ آئین‌نامه شورای عالی تحول اساسی فرهنگی با پیشنهاد محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی، تأیید شورای عالی تحول اساسی فرهنگی و ابلاغ سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، دو نفر از اعضای حقیقی جدید شورای میراث عمومی معرفی شدند.

به این ترتیب علیرضا شجاعی زند و علیرضا مختارپور قهرودی به عنوان اعضای جدید و حقیقی شورای میراث عمومی کشور جایگزین مرحوم عماد افروغ و وحید جلیلی شدند.

معرفی دو نفر از اعضای حقیقی شورای میراث عمومی کشور به عنوان «شخصیت فرهنگی و هنری» در جلسه ۸۹۰ شورای عالی تحول اساسی فرهنگی ۱۶ آذر ۱۴۰۲ به تصویب رسید و از سوی رئیس جمهور به شورای میراث عمومی ابلاغ شد.


با تصویب شورای عالی تحول اساسی فرهنگی و ابلاغ سید ابراهیم رئیسی، علیرضا شجاعی زند و علیرضا مختارپور قهرودی به عنوان اعضای جدید و حقیقی شورای میراث عمومی معرفی شدند. این تصویب به شورای میراث عمومی نیز ابلاغ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *