تلاش بیشتر دست اندرکاران رأی‌گیری برای حداکثری مشارکت

دست اندرکاران انتخابات برای مشارکت حداکثری تلاش کنند


صالح رحیمی، در نشست ستاد رأی‌گیری شهرستان بوشهر، توضیح داد که این نشست برای برنامه‌ریزی امنیت شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شعب اخذ رأی تشکیل شده است. فرماندار شهرستان بوشهر نیز بر اهتمام جدی دستگاه‌های ذی‌ربط برای حداقل رساندن نقاط فاقد پوشش یا با پوشش ضعیف آنتن دهی تأکید کرده است. به طور کلی، هدف این نشست، انجام جمع بندی اقداماتی است که به منظور تمهیداتی برای برگزاری رأی‌گیری سالم و امن و با مشارکت حداکثری مردم لازم است. همچنین، رئیس هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم از همه دست اندرکاران برگزاری رأی‌گیری خواسته است که با تمام توان و ظرفیت خود، به جلب مشارکت مردم و برگزاری رأی‌گیری با صحت و سلامت متعهد شوند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، صالح رحیمی شنبه شب در نشست ستاد رأی‌گیری شهرستان بوشهر اظهار داشت: این نشست با دستورکار برنامه‌ریزی برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی و هم‌چنین تأمین زیرساخت‌های موردنیاز شعب اخذ رأی تشکیل شده است.

فرماندار شهرستان بوشهر بر اهتمام جدی دستگاه‌های ذی‌ربط بر حداقل رساندن نقاط فاقد پوشش یا با پوشش ضعیف آنتن دهی تأکید کرد.

وی گفت: جمع بندی اقدامات و برنامه ریزی جهت تمهیدات مورد نیاز و قابل پیگیری در روزهای آتی برای اجرای هرچه بهتر وظایف خود در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به تجربیات برگزاری رأی‌گیری متعدد و همچنین با بررسی مشکلات ادوار گذشته و ارائه راهکارهای مناسب، رأی‌گیری آتی را بدون نقص برگزار خواهیم کرد و از مسئولان کمیته‌ها انتظار می‌رود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رأی‌گیری برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

رئیس هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم یادآور شد: جلب مشارکت مردم و برگزاری انتخاباتی با صحت و سلامت وظیفه همه دست اندر کاران برگزاری رأی‌گیری است و باید برای دسترسی به این امر بسیار مهم همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته و زمینه مشارکت حداکثری فراهم شود.


متن فوق درباره ملاک‌های موردنیاز برای برگزاری رأی‌گیری سالم و امن است. این متن بیان می‌کند که در نشست ستاد رأی‌گیری شهرستان بوشهر، برنامه‌ریزی برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی به همراه تأمین زیرساخت‌های لازم این شعب انجام شده است. همچنین، فرماندار شهرستان بوشهر بر اهتمام و اهمیت حداقل رساندن نقاط فاقد پوشش یا با پوشش ضعیف آنتن در این شعب تأکید کرده است. در پایان، توجه به تجربیات گذشته و برگزاری بدون نقص رأی‌گیری آینده و نیز برگزاری باشکوه‌ترین رأی‌گیری ممکن از مسئولان کمیته‌ها درخواست شده است. رئیس هیأت اجرایی حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم نیز بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری رأی‌گیری سالم و صحیح تأکید کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *