بازداشت فردی که در کوهدشت تیراندازی کرده است

دستگیری عامل تیراندازی در کوهدشت


در این متن آمده است که پس از وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یک شهروند، پلیس شهرستان کوهدشت متهم یا متهمان را شناسایی و دستگیر کرده است. فرمانده انتظامی کوهدشت اعلام کرده است که علت این تیراندازی اختلاف شخصی است و هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد. او از مردم خواسته است که در مواجهه با این موضوعات، خونسردی حفظ کرده و اقدامات خود را از طریق مراجع قانونی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سرهنگ علی امانی امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس شهرستان کوهدشت قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی کوهدشت جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یک متهم را در این زمینه شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری وی در کمتر از ۲۴ شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت، ضمن اشاره به کشف سلاح به‌کاررفته دراین‌خصوص، بیان داشت: متهم علت تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرده است.

سرهنگ امانی عنوان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.


یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان در کوهدشت رخ داده است. متهم یا متهمان این حادثه دستگیر شده‌اند. متهم علت تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرده است. پلیس قصد دارد با برخورد جدی و قانونی در این مورد تحقیق کند. همچنین از مردم خواسته شده است که با موضوعات امنیتی به آرامش برخورد کنند و اقدامات خود را از طریق مراجع قانونی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *