در جلسه معاون زنان رییس جمهور با وزیر زنان اندونزی چه اتفاقی افتاد؟

در دیدار معاون زنان رییس جمهور با وزیر زنان اندونزی چه گذشت؟

0 نظر


در حین مسافرت معاون مقام عالی رتبه به جاکارتا، یادداشت تفاهمی بین ایران و اندونزی در حوزه زنان و خانواده به امضای طرفین رسید. این تفاهم نامه با هدف توان‌افزایی زنان، افزایش سلامت و امنیت خانواده، رشد دانش مالی زنان و خانواده و مبارزه با فساد به امضای طرفین رسید و برای مدت دو سال اجرا خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور، به نقل از اداره کل بین‌الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، در جریان مسافرت معاون رئیس جمهور به جاکارتا، یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه زنان و خانواده با اهداف توان‌افزایی زنان، افزایش سلامت، امنیت و بهره‌وری خانواده، پیشگیری و رفع آسیب‌های اجتماعی، رشد دانش مالی زنان و خانواده، تبادل اطلاعات و تجارب و رفع چالش‌ها و موانع پیشرفت زنان، اتخاذ تدابیر و کنشگری مؤثر در مواجهه با الگوهای انحرافی جنسیت و خانواده، و مبارزه با فساد با عاملیت زنان به امضای طرفین رسید.

امضای این تفاهم نامه که متعاقب دعوت رسمی خانم دارماواتی، وزیر توانمندسازی زنان و حمایت از کودکان، از انسیه خزعلی امضا شد با تأیید نهایی سند عملیاتی آن به مدت دو سال اجرا خواهد شد.


امضای یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه زنان و خانواده به امضای طرفین رسید. امضای این تفاهمنامه با تأیید نهایی سند عملیاتی آن به مدت دو سال اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *