مهمان مردم سمنان در خلوت بیابان قرار می‌گیرد.

«در خلوت کویر» مهمان مردم سمنان می‌شود


یک نمایشگاه ملی خوشنویسی در خلوت بیابان سمنان برگزار خواهد شد. هنرمندان برجسته کشوری در این رویداد حضور خواهند داشت. نمایشگاه توسط انجمن خوشنویسان شعبه سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان گشایش می‌یابد. با همکاری اداره کل میراث و ارشاد اسلامی استان سمنان، این نمایشگاه از سی ام دی تا پنجم بهمن ماه در ساعات ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید علاقه‌مندان به آثار خلاقانه خوشنویسی در سمنان دایر خواهد بود. این نمایشگاه شامل آثار و تابلوهای استادان شورای ارزشیابی و هیأت مدیره انجمن خوشنویسان ایران به همراه آثار اعضای انجمن خوشنویسان سمنان است.

فرشید فلاح لاله زاری در گفتگو با خبرنگار دیجیاتور، از برگزاری رویداد ملی نمایشگاه خوشنویسی در خلوت بیابان در سمنان خبر داد و ابراز کرد: هنرمندان برجسته کشوری در این رویداد نمایشگاهی حضور خواهند داشت.

وی افزود: این نمایشگاه توسط انجمن خوشنویسان شعبه سمنان ساعت ۱۶۷:۳۰ عصر پنجشنبه ۲۸ دی در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان گشایش می‌یابد.

مدیرکل میراث و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: ین نمایشگاه با همکاری اداره کل میراث و ارشاد اسلامی استان سمنان از سی ام دی تا پنجم بهمن عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید دوستداران آثار خلاقانه خوشنویسی در سمنان دایر است

فلاح بیان کرد: در این نمایشگاه که با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس و نیز مسئولان فرهنگی سمنان افتتاح می‌شود آثار و تابلوهای استادان شورای ارزشیابی و هیأت مدیره انجمن خوشنویسان ایران به همراه آثار اعضای انجمن خوشنویسان سمنان در معرض دید علاقه مندان به این آثار خلاقانه قرار خواهد گرفت.


برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در سمنان در خلوت بیابان
هنرمندان برجسته کشوری حضور خواهند داشت
نمایشگاه توسط انجمن خوشنویسان شعبه سمنان برگزار می‌شود
مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان مطالعات تاریخی برگزاری نمایشگاه
دریافت دوستداران آثار خلاقانه خوشنویسی در سمنان
آثار استادان شورای ارزشیابی و هیئت مدیره انجمن خوشنویسان ایران در نمایشگاه قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *