ما در تله اسیر سوخت/ نیاز به استفاده از خودروهای الکتریکی

تخصیص ارز نیما به مونتاژکاران/ مابه التفاوت اخذ می شود


وزیر تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی، عباس علی آبادی، اعلام کرد که از ۱۵ سال پیش در موسسه آموزش عالی موضوع خودورهای برقی را مورد توجه قرار داده است و از این طرح حمایت می‌کند، زیرا این یک نیاز ملی و بین‌المللی است. وی بیان کرد که هر راه‌حلی که ارائه می‌شود باید در نظر گرفته شود و به دنبال راهکارهای خوبی برای ساخت و ساز خودورهای برقی می‌باشد. وزیر تاکید کرد که اهمیت بالایی به تقویت فناوری طراحی و پیشرفت در این زمینه داده و بیان کرد که ساخت و ساز بخش‌های ثروت ساز و اتکای کمتر به ساخت و ساز “تلوسوخت” اصلی است. او در انتها اظهار کرد که خودروی برقی امروزی ضروری است و نیاز به راهکارهای مناسب برای این موضوع وجود دارد.

به گزارش دیجیاتور، عباس علی آبادی وزیر تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی، گفت: من از ۱۵ سال پیش در موسسه آموزش عالی موضوع خودورهای برقی را آغاز کردم و تا زمانی که هستیم از این طرح حمایت می‌کنیم؛ این یک نیاز ملی و بین‌المللی است، زیرا کره زمین پذیرش این میزان آلاینده‌ها را ندارد.

وی افزود: هر راه‌حلی ارائه می‌شود باید از اکنون به فکر آن بود. در وزارت صمت دست نیاز به سمت همه علما و دانشمندان دراز کردیم تا راهکارهای خوبی عرضه کنند. به همه موسسه آموزش عالی‌ها اعلام کریم که همه در این حوزه ورود کنند و به امید روزی هستیم که همه خودورهای برقی ما به دنیا صادر شود.

وزیر تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی با اشاره به اینکه بازرگانی بین‌الملل خودروی برقی خوب است، گفت: اما واقعیت تقویت فناوری طراحی و پیشرفت است که این موضوع باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد. ساخت و ساز مهم است، اما نه هر تولیدی، بلکه ساخت و ساز بخش‌های ثروت ساز مهم است و باید چیزهایی ساخت و ساز کرد که گلوگاه باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز خودروی برقی را ضرورت تشخیص می‌دهیم، ما در «تله سوخت» گرفتار شدیم، اگر راهکاری دارید اعلام کنید اما راهکار، افزایش قیمت بنزین نیست، شاید افزایش تدریجی قیمت خوب بود اما امروز یک راهکار نیست. شاید امروز بحث خودروی برقی ضروری است و امکان دارد فردا مساله دیگری جایگزین آن شود.


توسعه خودروهای برقی واکنش واضح و قابل قبولی است. این موضوع نشان دهنده اهمیت و برتری این فناوری بر سایر فناوری‌های خودروسازی است. این امر نشان‌دهنده تمایل و تماس‌های موجود برای پیشرفت در زمینه خودروهای برقی است.رونق تولیدی خودروسازی و پیشرفت در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از همین رو، باید به اهمیت توسعه خودروهای برقی توجه ویژه‌ای داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *