ایجاد یک درگاه الکترونیکی برای مجوز کسب و کار، یک تحول بزرگ در کشور ایجاد می‌کند.

«درگاه الکترونیکی مجوز کسب و کار» تحول بزرگی در کشور ایجاد می‌کند


سید احسان خاندوزی در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور، اعلام کرد که در سال جاری بخشنامه‌های حوزه فعالیت گمرکی و مالی به نصف کاهش پیدا کرده است و اقدامات تسهیل‌گرایانه حکومت در زمینه کسب و کار و ساخت و ساز تحول بزرگی ایجاد کرده است. وی همچنین از اقدامات حکومت برای پرداخت وجوه دولتی واحدهای صنعتی در محل و تمرکز حساب بانکی و گردش مالی واحدهای تولیدی در داخل استان‌ها خبر داد و بیان کرد که این اقدامات در راستای حمایت و توانمند سازی استان‌های کشور در حکومت سیزدهم انجام شده است.

سید احسان خاندوزی در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور، با اشاره به چابک سازی دانش مالی کشور به عنوان یکی از اقدامات حکومت سیزدهم بیان کرد: در سال جاری بخشنامه‌های حوزه فعالیت گمرکی و مالی به نصف کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اقدامات تسهیل گرایانه حکومت در زمینه کسب و کار و ساخت و ساز، گفت: درگاه الکترونیکی مجوز کسب و کار تحول بزرگ در کشور ایجاد می‌کند و می‌تواند در زمینه تسهیل گری هم اهمیت داشته باشد.

وزیر دانش مالی با بیان اینکه پرداخت وجوه دولتی واحدهای صنعتی در محل استقرار آن واحدها از دیگر اقداماتی است که حکومت برای اشاعه خدمات خود به استان‌های کشور صورت داده است، گفت: باید مردم را از این اقدامات در آستانه رأی‌گیری مطلع کرد.

خاندوزی همچنین از تمرکز حساب بانکی و گردش مالی واحدهای تولیدی در داخل استان‌ها خبر داد و گفت: این اقدامات برای حمایت و توانمند سازی استان‌های کشور در حکومت سیزدهم انجام شده است.


چابک سازی دانش مالی کشور
تسهیل گرایانه حکومت
تسهیل گری
تحول بزرگ در کشور
پرداخت وجوه دولتی واحدهای صنعتی
تمرکز حساب بانکی و گردش مالی واحدهای تولیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *