درخواست آتش‌بس فوری و دائمی در مراسم اهدای جایزه رسانه

درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه


در سخنرانی خود برای دریافت جایزه رسانه‌ای GLAAD در لس‌آنجلس، رنی رپ خواستار آتش‌بس فوری و دایمی در غزه شد. او اظهار داشت که باید از مردم غزه حمایت کرد و از آتش‌بس در این منطقه خواست. او از مردم هم پذیرا شد که به دفاع از حقوق خود و دیگران ادامه دهند. جوایز گلد که در هتل بورلی هیلتون لس‌آنجلس برگزار شد، برای حمایت از هنرمندان مختلف اهدا شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ددلاین، رنی رپ در سخنرانی خود برای دریافت جایزه رسانه‌ای GLAAD در لس‌آنجلس، خواستار آتش‌بس فوری و دایمی در غزه شد.

رپ، که در بخش هنرمند برجسته هنر صوتی با آلبوم «عقاب برفی» انتخاب شد، در سخنرانی خود گفت: ما در جمعی از افراد بسیار تاثیرگذار، افراد بسیار ممتاز هستیم، که هیجان‌انگیز است و یک امتیاز بزرگ برای ما است که بخشی از آن باشیم. با همه این‌ها، می‌خواهم از این فرصت استفاده و حمایت خود را از مردم غزه اعلام کنم و خواستار آتش‌بس فوری و آتش‌بس دایمی در غزه باشم.

در حالی که حضار به شدت تشویق می‌کردند، رپ در ادامه از جمعیت خواست که به دفاع از حق خود، به دفاع از دوستان متفاوت خود و همه مردمی که نمی‌توانند از خود دفاع کنند، ادامه دهند.

سی و پنجمین دوره جوایز گلد که برای حمایت از هنرمندان هنر هفتم، تلویزیون، هنر صوتی و مطبوعات‌نگارها اهدا می‌شود، پنج‌شنبه شب در هتل بورلی هیلتون لس‌آنجلس برگزار شد.


رنی رپ دریافت جایزه رسانه‌ای GLAAD در لس‌آنجلس را برای آتش‌بس فوری و دایمی در غزه خواستار شد. وی از جمعی از افراد بسیار تاثیرگذار و ممتاز حمایت کرد و از جمعیت خواست به دفاع از حقوق خود و دوستان خود ادامه دهند. مراسم سی و پنجمین دوره جایزه گلد برای حمایت از هنرمندان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *