معرفی داوران بخش خیابانی جشنواره صحنه نمایش کودک و نوجوان

داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

0 نظر


در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس به عنوان دبیر جشنواره، فاتح بادپروا، سروش جمشیدی و مهدی حاجیان را به عنوان اعضای هیات‌داوران بخش خیابانی منصوب کرده است. این جشنواره با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اردکان یزد برگزار می‌شود و تمرین ناب زندگی را ترویج می‌کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی بیست و هشتمین جشنواره صحنه نمایش کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان طی احکامی جداگانه فاتح بادپروا، سروش جمشیدی و مهدی حاجیان را به عنوان اعضای هیات‌داوران بخش خیابانی این رویداد هنری منصوب کرد.

سید فاتح بادپروا، بازیگر، کارگردان، متن تئاتر‌نویس و مدیر هنری است. وی طراح و بنیان‌گذار جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش خیابانی مریوان، دبیر و مسؤول اجرایی ۱۲ دوره از این جشنواره بوده و داوری در بخش خیابانی جشنواره‌های مختلفی همچون فجر، صحنه نمایش کودک و نوجوان، شهروند لاهیجان را در کارنامه دارد.

سروش جمشیدی بازیگر صحنه نمایش، هنر هفتم و تلویزیون است. وی که اصالتا اهل یزد است بازی در آثاری چون «دورهمی»، «در حاشیه»، «در قصه‌ها زندگی می‌کنند»، «بچه‌محل»، «متهم گریخت» و … را در کارنامه دارد.

مهدی حاجیان کارشناس بازیگری دانشکده هنرهای زیبای موسسه آموزش عالی تهران و کارشناس ارشد بازیگری از دانشکده هنر هفتم-صحنه نمایش موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه است که در حوزه اجرا، بازی در آثاری همچون «شهرزاد هور الهویزه»، «خرس»، «یک غزل هذا جنون العاشقین»، «شکسپیر عشق ۲۰۰۱»، «رقص روی چشم فرشته آبی» و … را در کارنامه دارد. وی در حال حاضر مدیر امور جشنواره‌های مرکز هنرهای نمایشی است.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان با شعار «صحنه نمایش، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، به دبیری امیر مشهدی عباس، اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.


مشخصات بیست و هشتمین جشنواره صحنه نمایش کودک و نوجوان اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *