خوزستان به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده است.

خوزستان به یک کارگاه عظیم تبدیل شده است


در مراسم افتتاح بهره برداری از ۲۸ طرح تولیدی منابع آبی و برق استان خوزستان، سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت که استان خوزستان به یک کارگاه عظیم تولیدی تبدیل شده است و هر روز شاهد به ثمر رساندن و بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌ها است. او افزود که این طرح‌ها منجر به کاهش تنش‌های منابع آبی و فاضلاب در استان شده و تلاش‌های جهادی برای حل همه تنش‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در مراسم افتتاح بهره برداری از ۲۸ طرح تولیدی منابع آبی و برق استان خوزستان به صورت همزمان در اهواز اظهار کرد: امروز استان خوزستان به یک کارگاه عظیم تولیدی تبدیل شده است و هر روز شاهد به ثمر رساندن و بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌ها هستیم.

وی افزود: خوشبختانه این طرح‌ها باعث شده است که بسیاری از تنش‌های منابع آبی و فاضلاب در استان کاهش یافته است و بعد از این هم این تلاش‌های جهادی تا حل همه تنش‌ها ادامه خواهد یافت.

ادامه دارد……………


افتتاح ۲۸ طرح تولیدی منابع آبی و برق در استان خوزستان توسط سید ابراهیم رئیسی. کاهش تنش‌های منابع آبی و فاضلاب در استان به دلیل بهره برداری از طرح‌ها. تلاش‌های جهادی برای حل تمامی تنش‌ها در استان ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *