جلوگیری از هدایت منابع آبی‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان

از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان خودداری شود


مجید مختاری به مردم و کارکنان شرکت‌های خدماتی توصیه کرد که با توجه به پیش‎بینی بارندگی‌های آینده، از هدایت منابع آبی‌های سطحی به داخل شبکه فاضلاب شهری خودداری کنند. او اظهار کرد که شبکه فاضلاب شهری برای جمع‌آوری و انتقال فاضلاب‌های مسکونی طراحی شده است و عدم رعایت این موضوع می‌تواند به پس‌زدگی فاضلاب و خسارت‌های مالی و اجتماعی منجر شود. سخنگوی شرکت منابع آبی و فاضلاب استان اصفهان هم تأکید کرد که هدایت منابع آبی باران به شبکه فاضلاب می‌تواند به پس‌زدگی فاضلاب به املاک و در نتیجه موجب خسارت‌ها شود، بنابراین شرکت آبفا هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

مجید مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سازمان پیش‌بینی آب و هوا کشور در خصوص بارندگی‌های روزهای آینده از مردم و کارکنان شرکت‌های خدماتی درخواست می‌شود از هدایت منابع آبی‌های سطحی به داخل شبکه فاضلاب شهری خودداری کنند.

وی تاکید کرد: شبکه فاضلاب شهری برای جمع آوری و انتقال فاضلاب‌های مسکونی پیش بینی شده و گنجایش عبور ظرفیت بسیار زیاد منابع آبی در یک زمان محدود را ندارد؛ در نتیجه موجب پس زدگی به داخل منازل شهروندان شده و موجب خسارت‌های مالی و اجتماعی می‌گردد.

سخنگوی شرکت منابع آبی و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان کرد: هدایت منابع آبی باران از طریق ناودان‌ها به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به املاک می‌شود و در صورت بروز خسارت از این محل، شرکت آبفا هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.


بارندگی آینده موجب خسارت‌های مالی و اجتماعی می‌گردد، از هدایت منابع آبی‌های سطحی به داخل شبکه فاضلاب شهری خودداری شود؛ شبکه فاضلاب شهری برای جمع آوری و انتقال فاضلاب‌های مسکونی پیش بینی شده و گنجایش عبور ظرفیت بسیار زیاد منابع آبی در یک زمان محدود را ندارد؛ منابع آبی باران از طریق ناودان‌ها به شبکه فاضلاب هدایت می‌شود و موجب پس زدگی فاضلاب به املاک می‌شود، در صورت بروز خسارت از این محل، شرکت آبفا هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *