جواکین فونیکس در اثر سینمایی آینده آری آستر نقش می‌بازد

خواکین فینیکس در فیلم بعدی آری آستر هم بازی می‌کند


اثر سینمایی سینمایی “ادینگتون” با حضور گروهی از بازیگران مطرح هالیوود مانند خواکین فینیکس، اما استون، آستین باتلر، پدرو پاسکال، لوک گرایمز، دیر اوکانل، مایکل وارد و کلیفتون کالینز جونیور ساخت و ساز می‌شود. روایت خیالی این اثر سینمایی کلانتر شهر کوچک نیومکزیکو و آرزوهای بزرگ آن را دنبال می‌کند. آری آستر به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این اثر سینمایی مشغول کار است و داریوش خنجی مدیر فیلمبرداری آن خواهد بود. این اثر سینمایی با حضور بازیگران مطرح هالیوود در حال ساخت و ساز است، در حالی که برخی از آن‌ها در اثر سینمایی‌ها و سریال‌های دیگر هم به نمایش می‌گذارند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، آری آستر برای اثر سینمایی بعدی‌اش «ادینگتون» یک گروه از بازیگران درجه یک را جمع کرده و قرار است خواکین فینیکس، اما استون، آستین باتلر، پدرو پاسکال، لوک گرایمز، دیر اوکانل، مایکل وارد و کلیفتون کالینز جونیور در اثر سینمایی بعدی او جلوی دوربین بروند.

جزییات روایت خیالی مخفی نگه داشته شده و تنها چیزی که گفته شده این است که اثر سینمایی کلانتر شهر کوچک نیومکزیکو را با آرزوهای بزرگ دنبال می‌کند.

ساخت و ساز «ادینگتون» این هفته آغاز می‌شود و آستر که نویسنده و کارگردان اثر سینمایی است، تهیه‌کنندگی آن را هم در کنار لارس نادسن انجام می‌دهد. داریوش خنجی که ۲ نامزدی اسکار در کارنامه دارد، مدیر فیلمبرداری اثر سینمایی است.

فینیکس امسال برای بازی در نقش اصلی اثر سینمایی «بیو ترسیده است» که یک کمدی ترسناک از آستر در سال ۲۰۲۳ و درباره مردی آشفته بود که برای دیدن مادرش به خانه می‌رود، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد.

اما استون پس از کسب دومین جایزه اسکار خود برای بازی در اثر سینمایی «بیچاره‌ها» یورگوس لانتیموس که تهیه‌کننده آن نیز بود و همچنین سریال «نفرین» که در آن با ناتان فیلدر و بنی سفدی همکاری کرد، وارد این اثر سینمایی می‌شود. باتلر در حال حاضر با «تل‌ماسه: قسمت دوم» روی پرده‌های سینماهاست و «دوچرخه سواران» ساخته جف نیکولز را برای اکران دارد، در حالی که پاسکال در «عروسک‌ها را دور کن» ساخته ایتن کوئن بازی کرده و بازیگر فصل دوم سریال «آخرین بازمانده ما» برای شبکه HBO است.


متن اثر سینمایی «ادینگتون» شامل بازیگران معروفی همچون خواکین فینیکس، اما استون، آستین باتلر، پدرو پاسکال، لوک گرایمز، دیر اوکانل، مایکل وارد و کلیفتون کالینز جونیور است. روایت خیالی اثر سینمایی درباره کلانتری است که شهر کوچک نیومکزیکو را با آرزوهای بزرگ خود دنبال می‌کند. ساخت و ساز این اثر سینمایی توسط آری آستر آغاز شده و داریوش خنجی به عنوان مدیر فیلمبرداری آن انتخاب شده است. بازیگرانی همچون خواکین فینیکس و اما استون پس از دریافت جوایز برجسته در سال های اخیر وارد این اثر سینمایی می‌شوند. اما استون با برنده شدن دومین جایزه اسکار خود و بازی در سریال‌های معروف، همچون «نفرین» و «بیچاره‌ها»، نقشی مهم در این اثر سینمایی دارد. اما بازیگری همچون پدرو پاسکال نیز با حضور در اثر سینمایی «عروسک‌ها را دور کن» و سریال «آخرین بازمانده ما» نشان داده است که توانایی بازی در نقش‌های مختلف را دارد. از سوی دیگر، آستین باتلر با بازی در اثر سینمایی «دوچرخه سواران» وارد این اثر سینمایی می‌شود و نشان می‌دهد که استعداد بازی در انواع ژانرها را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *