“آرزوی مرد مرده” به واقعیت می‌پیوندد

«خواب مرد مرده» به صحنه می‌آید


نمایش «خواب مرد مرده» نوشته اشکان آبگون و کارگردانی محمد مسگری، جدیدترین اثر تئاتری فروردین سال ۱۴۰۳ است. در این نمایش، زانیار در واپسین روزهای خدمت در شهرهای مرزی، زندگی خود را به پایان می‌رساند و این واقعه باعث فروپاشی هم‌خدمتی او می‌شود. بازیگران این اثر شامل حنانه جعفری نژاد، نیما تبریزی، احمد افشاری، رضا داودوندی، رضا دادخواه و محمد مسگری می‌باشند. اطلاعات تکمیلی درباره این نمایش به‌زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، نمایش «خواب مرد مرده» به نویسندگی اشکان آبگون و کارگردانی محمد مسگری و تهیه‌کنندگی اشکان آبگون جدیدترین نمایش فروردین سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

این اثر نمایشی پاییز امسال در تماشاخانه انتظامی روی صحنه رفت که مورد توجه مخاطبان و منتقدان صحنه نمایش و هنر هفتم قرار گرفته بود ودر این دور از اجرا، حنانه جعفری نژاد، نیما تبریزی، احمد افشاری، رضا داودوندی، رضا دادخواه و محمد مسگری به‌عنوان بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه روایت خیالی نمایش «خواب مرد مرده» آمده: «زانیار در واپسین روزهای خدمت در شهرهای مرزی، مقابل چشمان هم‌خدمتی‌اش زندگی خود را پایان می‌دهد. هم‌خدمتی او با دیدن این صحنه دلخراش به فروپاشی می‌رسد و … .»

دیگر اطلاعات تکمیلی این اثر نمایشی به‌زودی اعلام‌ می‌شود.


نمایش «خواب مرد مرده» در تماشاخانه انتظامی برگزار شده است و بازیگران معروفی همچون حنانه جعفری نژاد و محمد مسگری در آن حضور داشتند. روایت خیالی نمایش درباره زانیار، که در شهرهای مرزی خدمت می‌کند، متمرکز است. زانیار در انتهای خدمت خود جان خود را از دست می‌دهد و این اتفاق باعث شکست هم‌خدمتی‌اش می‌شود. اطلاعات بیشتر در مورد این نمایش به زودی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *