: خرید گل و گیاه آپارتمانی بر اساس علامت زودیاک شما

گیاه‌های سبک زندگی و دکوراسیون منزل را بر اساس ماه تولدتان انتخاب کنید. طالع‌بینی می‌تواند به شما کمک کند تا گیاه آپارتمانی مناسبی را برای منزل‌تان انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر متولد برج حمل هستید، گیاه سانسوریا برای شما مناسب است؛ چرا که این برج با مریخ اداره می‌شود که این گیاه را برای تقویت سازگاری دوست دارد. همچنین اگر متولد برج ثور هستید، گیاه پتوس برای شما مناسب است؛ زیرا این برج به سبک زندگی روستایی و گیاهان داری علاقه‌مند است. پس با طالع‌بینی، می‌توانید بهترین گیاه را برای خودتان پیدا کنید و از زیبایی‌شناسی دکوراسیون منزل لذت ببرید.

با وجود تنوع زیاد در گیاهان آپارتمانی، انتخاب یک گیاه مناسب برای زیبایی‌شناسی دکوراسیون و سبک زندگی‌تان می‌تواند سخت باشد.  اینجاست که طالع بینی وارد می‌شود و به شما پیشنهاد می‌دهد یک گیاه بر اساس ماه تولد خود بخرید.

هم ترازی سیارات در لحظه تولد شما، نشانه‌هایی  از زندگی و شخصیت شما ارائه می‌دهد؛ از جمله اینکه کدام گیاه برای شما مناسب‌تر است. به عنوان مثال، برج حمل با یک گیاه آپارتمانی مقاوم سازگاری بیشتری دارد.

گیاهان آپارتمانی مطابق با علامت زودیاک

 Aries – فروردین (قوچ ، حمل ) : گیاه سانسوریا

سانسوریا

به عنوان نشانه آتش جسور و برونگرا بودن که توسط مریخ اداره می‌شود، برج حمل با گیاه سانسوریا سازگاری دارد. یک گیاه سانسوریا مقاوم برای سبک زندگی شما مناسب است. نگهداری از این گیاه ساده است و برگ‌های سخت آن به صورت عمودی رشد می‌کنند و شبیه شمشیر هستند. یک جنگجوی زودیاک بیشتر از این چه می‌خواهد؟

 Taurus – اردیبهشت (گاو ، ثور ) : پتوس

پتوس
پتوس

برج ثور به عنوان یک نشانه زمینی است که توسط زهره اداره می‌شود و تمایل به گیاهان دارند. ممکن است در حال حاضر یک یا دو پتوس داشته باشید، اما اگر متولد این ماه هستید؛ حتماً این گیاه را بخرید. نگهداری و تکثیر پتوس آسان است و می‌تواند به سرعت رشد کند.

بیشتر بخوانید: چگونه گیاه پتوس را به شکل یک درخت پرورش دهیم؟

  Gemini –خرداد ( دوپیکر ، جوزا ) : گیاه نیایش

گیاه نیایش
گیاه نیایش

جوزا یک علامت زودیاک است که توسط عطارد تندرو اداره می‌شود، شما به راحتی با محیط خود سازگار می‌شوید. گیاه مناسب شما، Calathea، است. این گیاه به دلیل حرکات برگ‌هایش که در شب جمع شده و در روز پایین می‌آیند، به “گیاه نماز یا نیایش” مشهور است.

Cancer – سرطان ( خرچنگ ، تیر ) : گیاه گندمی

گیاه گندمی
گیاه گندمی

برج سرطان توسط ماه اداره می‌شوند، سیاره ای که ارتباط زیادی با خلقت و باروری دارد. این گیاه آپارتمانی شیک، خیلی سریع رشد می‌کند و برای این علامت زودیاک مناسب است.

بیشتر بخوانید: ۸ ترفند برای داشتن گیاه آپارتمانی گندمی شاداب و با شکوه!

 Leo – مرداد ( شیر ، اسد ) : ساکولنت‌ها

ساکولنت‌ها
ساکولنت‌ها

همه می‌دانیم که شیرها در کانون توجه رشد می‌کنند. شیر تنها علامت زودیاک است که توسط خورشید اداره می‌شود. برای گیاه آپارتمانی ایده آل این ماه، ساکولنت بهترین است. این بیابان نشینان به منابع آبی کمی نیاز دارند اما عاشق مقدار زیادی نور مستقیم خورشید هستند.

بیشتر بخوانید: بدون شک عاشق این مینی ساکولنت‌های زیبا و کیوت می‌شوید

 Virgo – شهریور ( خوشه ، سنبله ) : درخت فیکوس لیراتا یا انجیر برگ کمانچه

فیکوس لیراتا
فیکوس لیراتا

سنبله به عنوان یک علامت زمین که توسط تیر اداره می‌شود، شهرت دارند. شما دقت و سازگاری زیادی برای مراقبت از گیاهان آپارتمانی شیک‌تر، مانند درخت انجیر برگ کمانچه، دارید. این فیکوس با ظاهری سلطنتی زیبا است که به آبیاری زیاد و نور مستقیم بسیار حساس است.

 Libra – مهر ( ترازو ، میزان ) : لیلی آرامش

لیلی صلح
لیلی آرامش

ترازو توسط زهره، سیاره عشق و زیبایی اداره می‌شود. پس کدام گیاه آپارتمانی برای شما بهتر از یک زنبق آرامش است؟ این گیاه دارای برگ‌های سرسبز و زیبا و گل‌های سفید است که مانند زهره می‌درخشد.

Scorpio – آبان ( عقرب ، کژدم ) : برگ بیدی

برگ بیدی
برگ بیدی

عقرب‌ها در فرمانروایی مریخ هستند، اما طبیعت صبور و منظمی دارند. شما می‌توانید از گیاهان حساسی مانند برگ بیدی مراقبت کنید که به آبیاری زیاد نیاز دارد.

Sagittarius – آذر ( قوس ، کمان ) : مانسترا 

مانسترا
مانسترا

متولدین این ماه از سیاره حاکم خود، کاربر، که انبساط و حرکات بزرگ را کنترل می‌کند، پیروی می‌کنند. علامت شما به سمت مانسترا می‌کشد. این گیاه همیشه سبز به خاطر برگ‌های سوراخ دار و قلبی شکلش محبوب است.

Capricorn – دی ( بزکوهی ، جدی ) : گیاهان آشپزخانه

گیاهان آشپزخانه
گیاهان آشپزخانه

برج جدی توسط زحل اداره می‌شود. برای شما، گیاهان آشپزخانه (ریحان، گشنیز، یا پونه کوهی) ایده آل هستند. این سبزی‌هایی که به آسانی رشد می‌کنند، طعمی ارگانیک به هر آشپزخانه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: گیاهان دارویی آبزی | ۷ گیاه پرخاصیت و دارویی که می‌توانید در منابع آبی پرورش دهید

 Aquarius – بهمن ( آبریز ، دلو ) : درخت زیتون

درخت زیتون
درخت زیتون

دلوها در فرمانروایی زحل هستند. برای شما، درخت زیتون بهترین گیاه آپارتمانی است. این درخت بارده آنقدرها رایج نیست، برای پرورش آن بررسی کنید که فضای خانه به اندازه کافی نور خورشید دارد تا این گیاه را سرسبز نگه دارد.

 Pisces – اسفند ( ماهی ، حوت ) : پاچیرا یا درخت پول

درخت پول
درخت پول

ماهی‌های متمایل به معنویت، عاشق افسانه‌ها هستند. همچنین به لطف سیاره شان، کاربر این افراد مجذوب درخت پول خواهند شد، یک گیاه آپارتمانی که در شرایط کم نور رشد می‌کند. گیاهان دارای مزاج، طول عمر و روش‌های مراقبتی متفاوتی هستند، بنابراین گیاهان آپارتمانی باید متناسب با سبک زندگی شما باشند. پس بهترین روش خرید یک گیاه بر اساس ماه تولد است.

شما از این گیاهان در منزل خود دارید؟ متولد کدام ما هستید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *