خراسان جنوبی، دارای بیشترین تعداد هنرمندان برجسته در رتبه یک آثار خلاقانه است.

خراسان جنوبی دارای بالاترین تعداد هنرمندان نشان درجه یک هنر


در این متن، پور احمدی در مراسم نکوداشت نامداران میراث و آثار خلاقانه خراسان جنوبی، اظهار داشته است که مردم این استان تصمیم درست برگزاری این همایش را تثبیت کرده اند. وی بیان کرده است که حضور پرشور مردم در این همایش، چشم انداز بلندی برای تجلیل از نامداران عرصه میراث و آثار خلاقانه در سایر استان‌ها فراهم کرده است. او همچنین از همکاری مسئولان استان در برگزاری این برنامه تشکر کرده و اشاره کرده است که استان خراسان جنوبی به لحاظ داشتن نشان درجه یک آثار خلاقانه، در بین جمعیت خود برترین استان می‌باشد. در نهایت، پور احمدی بیان کرده است که علاقه‌مندی مردم به آثار خلاقانه باعث ساخت و ساز هنرمندان و نامداران در این عرصه می‌شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، پور احمدی شب گذشته در مراسم نکوداشت نامداران میراث و آثار خلاقانه خراسان جنوبی اظهارکرد: مردم بیرجند و استان خراسان جنولی ما را استوار بر این تصمیم درست کردند که این استان را به عنوان استانی که این همایش را در آن برگزار کنیم انتخاب نماییم.

وی با اشاره با حضور پرشور مردم در همایش نکوداشت نامداران میراث و آثار خلاقانه استان تصریح کرد: این حضور در ابتدای حرکت کاروان اهل آثار خلاقانه چشم انداز بلندی را پیش روی ما قرار داد که دیگر استان ها نیز همچون مردم میراث دوست خراسان جنوبی برای تجلیل از نامداران عرصه میراث و آثار خلاقانه خود حضور پرشوری خواهند داشت.

مدیرعامل صندوق اعتباری آثار خلاقانه ضمن تقدیر از مسئولان استان گفت: یک پای تصمیم ما برای تشکیل این برنامه همین همراهی و همکاری مسئولان استان به ویژه استاندار خراسان جنوبی که فردی علاقمتد به میراث و آثار خلاقانه هستند بوده است.

پوراحمدی یادآور شد: استان خراسان جنوبی یکی از بالاترین استان ها به لحاظ داشتن نشان درجه یک آثار خلاقانه نسبت به جمعیت آن است.

وی خاطرنشان کرد: مردم و جامعه ای که مردم آن علاقمند به آثار خلاقانه باشند از دل آن هنرمند و نامدار در این عرصه به وجود می آید.


ایشان در مراسم نکوداشت نامداران میراث و آثار خلاقانه خراسان جنوبی تصریح کردند که مردم بیرجند و استان خراسان جنوبی برای برگزاری این همایش، آن ها را تحت تاثیر قرار داده اند. حضور پرشور مردم در این همایش، امیدواری ها را برای نمایان شدن علاقه مردم سایر استان ها نیز به نامداران میراث و هنری خود افزایش خواهد داد. همکاری مسئولان استان و به ویژه استاندار خراسان جنوبی در تشکیل برنامه نکوداشت نامداران میراث و آثار خلاقانه این استان شایسته تقدیر است. استان خراسان جنوبی به لحاظ داشتن نشان درجه یک آثار خلاقانه بسیار برجسته است و این وجود نشان بخاطر علاقه مردم به آثار خلاقانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *